علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



باقری: من، دایی و مهدوی‌کیا را با تیم جوانان به گوام می‌بردند!


به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز سه شنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر گوام با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید که این پیروزی در تمرین صبح امروز تیم پرسپولیس هم بازتاب داشت.

تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۱ آغاز شد و در خلال تمرین درباره نتیجه بازی تیم ملی هم صحبت شد. کریم باقری پس از ۶ تایی شدن گوام گفت: من به تنهایی ۶ گل به گوام زده‌ام.

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود برابر گوام با نتیجه ۱۹ بر صفر در تبریز این تیم را شکست داده بود و طی آن کریم باقری در این مسابقه ۶ گل به ثمر رسانده بود.

کریم باقری در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان با لبخند و مزاح گفت: تیم ملی ایران باید تیم جوانان را به همراه من، دایی و مهدی مهدوی‌کیا به گوام می‌فرستاد و این همه هزینه نمی‌کرد.


ویدیو مرتبط :
کریم باقری به مهدوی کیا جایزه داد