فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پاسداشت متفاوتِ شهید مدافع حرم:«موج زیارت به نیابت از حمید اسداللهی»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  از نمونه های عظمت شهید، همین بس که پیرامونش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اثر می‌گذارد و باورها عمیق می شود به این آیه که «به کسى که در راه خدا کشته شده مرده مگویید بلکه اینان زنده‌هایى هستند ولى شما درک نمیکنید.»

هفته‌ی گذشته بود که خبر شهادت حمیدرضااسدالهی در دفاع از حرم حضرت زینب (علیها السلام) منتشر شد. حمیدرضا اسداللهی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران و یکی از فعالان فرهنگی بود که در دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) به‌شهادت رسید.

فرانسه، عراق و سوریه طعمه کابوس داعش می‌شوند و اما میان کوره آتش منطقه، سرزمین ایران امن است. جوانهای رعنای این سرزمین، کابوس داعش شده‌اند. مردم این دیار، غفلت نمی‌کنند به پاسداشت این امنیت به تشییع پیکرش می‌روند، برایش یادبود می‌گیرند.

قالب اعلامیه‌ی باقی‌مانده از دهه‌ی شصت روی دیوار نصب می‌شود با عکسی از شهدای دهه‌ی نود! نوستالژی دهه شصتی با نام شهید اسدالهی مدافع حرم زنده می‌شود و برای مردم کوچه و بازار خاطرات سالهای آرمانخواهی دهه شصت تکرار می‌شود.

آرمانخواهی فرزندان خمینی، این دوران تازه را تاریخ ساز کرده است. رفقای خارجی شهید اسداللهی نیز، هنگام زیارت عتبات عالیات، به یاد او هستند و نائب الزیاره شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی می‌شوند.

یا شاعران آیینی هم برای شهید اسداللهی شعر می‌سرایند. علی اکبر لطیفیان شاعر آیینی رباعی جدیدش را به این شهید وی تقدیم کرده است.

نیمۀ ماه از این شهر، عجب ماهی رفترفت تا عمۀ سادات، عجب راهی رفتاسدالله شدن مرحله‌ای از سلک استاسداللهی ما هم اسداللهی رفت

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
مداحی شهید نادر حمید شهید مدافع حرم