سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هواشناسی: منتظر هوای گرم و آلوده باشید


میزان/ از چهارشنبه تا جمعه دما در سواحل دریای خزر و میزان آلاینده های جوی در شهر های صنعتی و پرجمعیت افزایش می یابد.

احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به مواج بودن خلیج فارس و تنگه هرمز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تصریح کرد: از اواسط روز سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه با عبور امواج تراز میانی جو از بخش های جنوبی کشور، برای سواحل استان های بوشهر، هرمزگان، بخش هایی از خلیج فارس و جزایر آن و تنگه هرمز، افزایش ابر، وزش باد شدید موقت، رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی با بیان این که از چهارشنبه تا جمعه دما در سواحل دریای خزر افزایش نسبی می یابد، افزود: در سایر نقاط کشور تا پایان هفته شرایط جوی آرام و آفتابی پیش بینی می شود و بر این اساس طی سه روز آینده در شهر های صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده های جوی رخ خواهد داد.

دمای هوای تهران هم اکنون (ساعت 6:15 صبح چهارشنبه) 6درجه بالای صفر است.درهمین زمان دمای هوا در تبریز ، بیرجند،اردبیل و ارومیه 3،2،2،و2درجه زیر صفر گزارش شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید
telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
هوای آلوده یا فرهنگ آلوده ....