سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت خسارت تاخیر قطار مشهد - سمنان به مسافران


خبرگزاری صدا و سیما/ با موافقت شرکت مسافربری رجا ، نیمی از هزینه بلیط قطار مسافربری محلی مشهد - سمنان امروز به مسافران پرداخت می شود .

مدیر پایانه راه آهن سمنان گفت : قطار محلی مشهد - سمنان که ساعت 20 دقیقه بامداد امروز مشهد را ترک کرد و قرار بود ساعت 9:45 صبح به ایستگاه سمنان برسد ولی با دو ساعت و 27 دقیقه تاخیر به مقصد رسید .
محسن اعتماد ، علت این تاخیر را کولاک شدید در مسیر عنوان و تصریح کرد : کولاک ، وجود مه شدید و سختی دید در ایستگاه های حوزه استحفاظی خراسان رضوی موجب شد این قطار و چند قطار دیگر در مسیر تهران - مشهد امروز با تاخیر به مقصد برسند .
وی با عذرخواهی از مسافران گفت : بنابر مصوبه شرکت مسافربری رجا درصورت تاخیر بیش از دو و نیم ساعت ، نیمی از هزینه بلیط به مسافران بازگردانده می شود ولی با رایزنی های انجام شده از آنجایی که قطار مشهد - سمنان سه دقیقه با میانگین تعیین شده فاصله داشت ، مسافران این قطار هم در فهرست پرداخت خسارت تاخیر قرار گرفتند .
بر این اساس مسافران قطار محلی شماره 325 مشهد - سمنان ، حداکثر تا یک ماه آینده می توانند با ارائه اصل بلیط و کارت ملی با مراجعه به تمام مراکز فروش بلیط قطارهای مسافربری رجا ، خسارت تاخیر را دریافت کنند .
تاخیر دو ساعت و 27 دقیقه ای قطار مشهد - سمنان ، امروز موجب اعتراض مسافران در ایستگاه سمنان شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پرداخت خسارت مالباختگان صدرا