ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سپهرزاد: ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشتم/ تا 10 سال دیگر استعدادی در دهگانه خواهیم داشت


هادی سپهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: تمرین می‌کنم، اما نه برای مسابقه و چیز دیگری، بلکه برای دل خودم. برای ادامه کار حمایت نشدم و حدود 4 ماه هم است که فدراسیون حقوق مرا قطع کرده است. زمانی که داوری در فدراسیون بود به ما گفت که به کسوت مربیگری بیایید و از ما درخواست همکاری کرد و پذیرفتیم، اما بعد از رفتن او همه چیز منتفی شد و رؤسای بعد از آن نیز دیگر اعتقادی به همکاری نداشتند.

وی ادامه داد: بعد از آمدن کیهانی او پیشنهادی برای مربیگری داد، اما پایین بود و نمی‌توانستم با آن امرار معاش کنم و زندگی‌ام را بچرخانم. در حال حاضر ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشتم، چون برای ادامه دادن باید مربی خوب و اردو بگذارند که در حال حاضر چنین شرایطی فراهم نیست.

قهرمان سابق دهگانه ایران عنوان کرد: جالب است که کیهانی خودش مخالف این بود که ما ورزش را کنار بگذاریم، اما بعد از آمدنش علاقه‌ای به استفاده از ام نشان نداد. البته ما جزء ورزشکارانی بودیم که امکانات درست می‌خواستیم و شاید فدراسیون در توانش نبود.

سپهرزاد با اشاره به پرورش استعدادها در دوومیدانی گفت: در رشته خودم این را مطمئنم که تا 10 سال آینده استعدادی وجود ندارد که روی آن سرمایه گذاری شود و در دهگانه مقام یا مدالی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ک

 

 


ویدیو مرتبط :
گروه حرفه ای از هر استعدادی کاملا جدی در کانال رسمی