سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صحنه قتل دختر ۲۹ ساله در منطقه صادقیه بازسازی شد+عکس


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس‌، صحنه قتل دختر 29 ساله‌ای که ششمین روز آبانماه امسال به دنبال مقاومت در برابر سرقت وسایل شخصی‌اش به قتل رسیده‌ بود، صبح امروز با حضور ایلخانی، بازپرس پرونده و خانواده مقتول بازسازی شد.

 

ساعت 20:30 روز 6 آبان امسال، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در خیابان آیت کاشانی – بعداز بلوار اباذر به کلانتری140 باغ فیض اعلام شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم جوانی به قصد جلوگیری از سرقت کیف دستی اش توسط یک سارق، با سارق درگیر شده و در زمانیکه قصد داشته تا مانع از سرقت کیف خود شود به شدت از ناحیه سر با زمین برخورد نموده و بلافاصله فوت کرده است.

با حضور قاضی ویژه قتل و تیم بررسی صحنه قتل اداره دهم پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه جنایت مشخص شد: مقتول فرناز 29 ساله با خودرو شخصی 206 خود از پارکینگ محل سکونتش خارج و در حالیکه کیف دستی‌اش در صندلی عقب خودرو قرار داشته، به قصد صدا کردن مادر و خواهرش از ماشین پیاده شده است.

در همین زمان جوانی حدودا 30 ساله اقدام به سرقت کیف دستی مقتوله از صندلی عقب خودرو 206 کرده و جهت فرار سوار یک دستگاه خودرو پراید نوک مدادی می‌شود.

بنابر اظهارات شاهدین صحنه مقتول با مشاهده صحنه سرقت کیف دستی، به صورت پیاده خودش را به در سمت راننده رسانده و از پنجره خودرو آویزان می‌شود؛ با این وجود راننده پراید (سارق) شروع به حرکت کرده و پس از طی مسافتی حدودا 400 الی 500 متری و افزایش سرعت، خودرو پراید را به سمت جدول سیمانی وسط بلوار نزدیک می کند ؛ قرار گرفتن مقتوله در مابین ماشین و بلوک سیمانی باعث برخورد شدید وی با بلوک سیمانی و جدا شدنش از خودرو ، اصابت شدید سر به زمین و جدول، شکستگی شدید جمجمه از چندین قسمت و نهایتا مرگ وی می‌شود. سارق نیز به سرعت و با خودرو پراید نوک مدادی از محل متواری می شود.

با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاهدین صحنه جنایت و همچنین تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته پیش بینی شده در تعدادی از مجتمع‌های مسکونی محل وقوع جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی پلاک خودرو پراید نوک مدادی و نهایتا آخرین مالک آن که فردی سابقه دار بنام روزبه . غ ( 30 ساله ) بوده است می شوند و در یک سلسله عملیات موفق به دستگیری وی می‌شوند.

در ادامه کار پس از بازداشت وی و انجام مراحل ابتدایی تحقیق، صحنه قتل توسط قاتل برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XJKLVC


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر 14 ساله....