مجموعه مداحی، سخنرانی و زیارات ویژه اربعین 94 + دانلود


جدیدترین فایل‌های نوحه و مداحی، ادعیه و زیارات، سخنرانی، احکام و ادعیه و زیارات مخصوص اربعین 94 را در اینجا بخوانید و دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار  ؛ در آستانه فرا رسیدن بیستم ماه صفر، بسته کاملی از نرم‌افزار، نوحه و مداحی، ادعیه و زیارات، سخنرانی، احکام و ادعیه و زیارات مخصوص اربعین را برای سوگواران حسینی مهیا کرده‌ایم.

زائر مجازی اربعین حسینی در کربلای معلی باشید

اگر دلتان در این روزهای باشکوه اربعین حسینی هوای زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت عباس(ع) را کرده و همچون ما توفیق حضور در کربلا را ندارید، دلتان را راهی بین الحرمین کنید و به تماشای تصاویر زنده از بارگاه ملکوتی امامان بزرگوار بنشینید.

پیامک‌های منتخب تسلیت اربعین حسینی 94

مجموعه ای از  احادیث و شعرهای زیبای اربعین را برای شما آماده کرده ایم تا ایام سوگواری اربعین حسینی را با این پیامک ها به دوستان و آشنایانتان تسلیت بگویید.

مجموعه کامل ادعیه و زیارات مخصوص اربعین + دانلود

گروه قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه گزارش بسته کاملی از فایل‌های صوتی، نرم‌افزارهای موبایل، متن و ترجمه زیارات عاشورا، اربعین و ناحیه مقدسه را برای عزاداران اربعین حسینی جمع آوری کرده است.

اربعین فینال عزاداری است، مگر می‌شود آدم نیاید؟

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: از ایران 3 میلیون نفر اصلا در حد انتظار نیست. میدانم در مرز سخت است، اما یکسال فرصت هست، فکر کنید، برنامه ریزی کنید، تعجب می‌کنم از هیئت‌هایی که برای اربعین برنامه‌ریزی نمی‌کنند.

راهپیمایی اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است

حجت‌الاسلام المسلمین عالی گفت: اینکه حضرت حجت(عج) خود را از طریق امام حسین(ع) معرفی می‌کند، نشان می‌دهد باید قبل از ظهور حضرت سید‌الشهدا برای همه جهانیان شناخته شده باشد.

حجت‌الاسلام پناهیان در پیاده‌روی اربعین 94؛

به جهانیان نشان بدهید حسین(ع) چقدر برای ما قیمت دارد

گزیده ای از سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین 94 را در ادامه می خوانید. هم چنین می توانید فایل صوتی کامل این سخنرانی را در ادامه گزارش دریافت نمایید.

اپلیکیشن رسمی راهنمای زائران؛

اربعین، از مهران تا کربلا + دانلود نرم‌افزار

این اپلیکیشن توسط استانداری ایلام برای زائران اربعین 94 طراحی شده و شامل اطلاعات کاملی از مراکز رفاهی، بهداشتی، اماکن مذهبی، تلفن‌های ضروری، ادعیه و بسیاری امکانات کاربردی دیگر است.

پیاده میرن عاشقا از نجف تا کربلا.../ صوت جواد مقدم

مداحی زیبای کربلایی جواد مقدم با عنوان «پیاده میرن عاشقا از نجف تا کربلا» که برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی سروده شده را در ادامه گزارش بشنوید و دانلود کنید.

برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه آخر ماه صفر اعلام شد

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، محور اصلی برنامه های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر را «تبیین معارف نبوی و رضوی» عنوان كرد.

پیاده روی اربعین از چه زمانی مرسوم شد؟

حجت‌الاسلام و المسلمین زند قزوینی گفت: حتی در سال‌هایی که حزب بعث در دوران حسن البکر و صدام زیارت حضرت(ع) را ممنوع کرده بود این ممنوعیت اثری نداشت و مردم شبانه خودشان را به حرم سید‌الشهدا(ع) می‌رساندند.

همراه با کاروان حسینی در پیاده‌روی اربعین؛

مداحی شانزدهم صفر 94 با نوای حاج میثم مطیعی + دانلود

فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی مراسم افتتاحیه پیاده‌روی اربعین در نجف با نوای «حاج میثم مطیعی» آماده دریافت است.

پرچم گنبد مطهر امام حسین(ع) اهدا می‌شود

آستان قدس حسینی پرچم گنبد حرم مطهر و پنج عدد انگشتر که نگین آن مرمر داخل ضریح مطهر سیدالشهداء(ع) است را به ثبت‌نام کنندگان زیارت به نیابت اهدا می‌کند.

احکام شرعی‌ که در سفر اربعین به کارتان می‌آید

این روزها که در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی هستیم، خیل عاشقان و مشتاقان این امام همام از سراسر جهان راهی کربلای معلی می‌شوند که هر یک از این افراد باید به مسائل شرعی پیش‌روی خود آگاه باشند.

زیارت کربلا معادل با زیارت خداوند در عرش اعلی است

آیت‌الله قائم‌مقامی گفت: کرد: در خصوص زیارت حضرت امام حسین(ع) در اربعین آنقدر ثواب ذکر شده که برخی از علما در قرون گذشته احتمال وجوب آن را می‌دادند اما در زمان فعلی حکمی که وجود دارد زیارت مستحب مؤکد است.

با چه نیتی به راهپیمایی اربعین برویم؟

حجت الاسلام رمضانی نژاد گفت: زمانی که برای زیارت امام حسین(ع) در ایام اربعین عازم کربلا می شویم نباید نیتمان به منظور عزاداری چهلمین روز شهادت حضرت(ع) باشد چرا که چنین نیتی صحیح نیست.

ره‌توشه زائران اربعین؛

گلچین مداحی ویژه راهپیمایی اربعین 94 + دانلود

مجموعه کامل جدیدترین مداحی‌های اجرا شده با موضوع اربعین و پیاده‌روی زائران حسینی در ادامه گزارش آماده دریافت است.

گلچین مداحی اربعین

مداحی جدید ویژه پیاده‌روی اربعین؛

در این صحرا فَاخْلَعْ نَعْلَیْک.../ صوت میثم مطیعی

فایل صوتی مداحی جدید عربی - فارسی «حاج میثم مطیعی» که به مناسبت مراسم راهپیمایی اربعین حسینی سروده شده، در ادامه گزارش آماده دریافت است.

برخی «اسرار» و «آداب» پیاده‌روی اربعین؛

اربعین از یک مستحب گذشته و امروز یک وظیفه است

استاد پناهیان گفت: انگار وقتی که ما در اربعین حاضر می‌شویم، به اقتدار حسینی در جهان کمک کرده‌ایم. آیا می‌شود در این مسأله کم گذاشت؟

همراه هوشمند شما در زیارت اربعین + دانلود نرم‌افزار

هر آنچه که زائر کربلا برای راهپیمایی اربعین 94 نیاز دارد از دسترسی آفلاین به نقشه شهرهای عراق گرفته تا راهنمای آموزش مکالمه عربی و فایل‌های صوتی ادعیه و زیارات در این نرم‌افزار جامع گردآوری شده است.

رهنمودهای آیت‌الله سیستانی به زائران اربعین حسینی

این مرجع تقلید بر ضرورت اهتمام به مراعات تعالیم دین حنیف اسلام در خصوص نماز، حجاب، اصلاح، عفو، حلم و بردباری، ادب، محرمات مسیر و مفاهیم ارزشی تاكید كرد.

تاریخ اربعین حسینی در عراق 12 آذر اعلام شد

با توجه به اینکه امسال هلال ماه صفر در عراق یک روز دیرتر از ایران رویت شد، تاریخ مراسم اربعین حسینی در کربلا 12 آذر محاسبه شده و زائران باید زمان سفر خود را بر اساس تقویم کشور عراق تنظیم کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مداحی ویژه روز اربعین