سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بیمه اجتماعی 3400 زن و دختر روستایی خراسان رضوی


بیمه اجتماعی 3400 زن و دختر روستایی خراسان رضویایرنا/ معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: پارسال 3400 زن و دختر روستایی در استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.
غلامحسین حقدادی حمایت از زنان و دختران روستایی و توانمندسازی آنان را از برنامه های این سازمان برشمرد و گفت: علاوه بر این 6 هزار و 600 زن سرپرست خانوار سال گذشته در کلینیک های مددکاری سطح استان خدمات مشاوره و مددکاری دریافت کردند.
این مسوول یکی از راه های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را تشکیل گروه های همیار عنوان و اظهار کرد: سال گذشته 145 گروه همیار زنان در استان تشکیل شد که با تشکیل این گروه ها هزار و 384 زن سرپرست خانوار در زمینه فعالیت های اقتصادی مشغول شدند.
مجموعا حدود 350 هزار نفر در خراسان رضوی زیر پوشش بهزیستی خراسان رضوی هستند.
97 هزار معلول در استان شش میلیون نفری خراسان رضوی شناسایی شده و زیر پوشش خدمات سازمان بهزیستی قرار دارند.





منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
نشست هیئت رئیسه دانشگاه و مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی