سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صدای داعش در ننگرهار خاموش شد


به گزارش ایرنا، «عطاالله خوگیانی» روز سه شنبه به رسانه های محلی افغانستان گفت: در این حمله که ساعت 7 شب گذشته در منطقه «مومند» شهرستان «اچین» انجام شد، چندین عضو گروه داعش نیز کشته شدند.
خوگیانی گفت: در این حمله دو کارمند فنی رادیو داعش که سرگرم پخش برنامه ضد دولتی برای شهروندان ننگرهار بودند و مرکز اینترنتی این گروه در این استان، کشته شدند.
به گفته سخنگوی استاندار ننگرهار افغانستان، مرکز اینترنتی آنان در ننگرهار، ارتباط آنان را با خارج از کشور برقرار می کرد.
دو روز پیش «رحیم الله سمندر» رئیس انجمن روزنامه نگاران آزاد افغانستان، از حضور گسترده داعش در ننگرهار و پخش صدای رادیویی این گروه به زبان های دری و پشتو ابراز نگرانی کرده و گفته بود خبرنگاران اکنون نمی توانند دو شب را در یک محل سپری کنند و عناصر داعش از طریق پیام های رادیویی و مکتوب، آنان را تهدید می کنند.
برخی از مناطق استان ننگرهار از مراکز اصلی فعالیت داعش در افغانستان است و عناصر این گروه پس از سرکوب شدن توسط ارتش در استان های زابل و فراه، به ننگرهار نقل مکان کرده اند و قصد دارند در این استان پایگاهی برای خود ایجاد کنند.
آساق*291*1610*1590

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صدای آمریکا برای همیشه خاموش شد=خفه شد