فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انیمیشن «فهرست مقدس» به سانس فوق العاده کشید


به گزارش خبرگزاری تسنیم، انیمیشن «فهرست مقدس» که روز گذشته 17 بهمن ماه با حضور عوامل خود در کاخ مردمی جشنواره رونمایی شد، با استقبال فراوان مخاطبان شب گذشته در این پردیس به سانس فوق العاده کشیده شد.

«فهرست مقدس» اولین انیمیشنی است که در جشنواره سی و چهارم علی رغم وضعیت نامطلوب فروش بلیط ها و عدم فروش اینترنتی به سانس فوق العاده کشیده شد.

برای اکران این انیمیشن ابتدا یک سالن در پردیس ملت در نظر گرفته شده بود و با استقبال فراوانی که صورت گرفت، سالن 4 پردیس ملت نیز اضافه شد، تا بیش از 450 نفر به طور همزمان به تماشای این انیمیشن بنشینند.

مضمون خوب، شخصیت پردازی و چهره پردازی جالب و صداگذاری باکیفیت این انیمیشن سبب شد تا اغلب مخاطبان تا اتمام فیلم بر روی صندلی های خود بنشینند و با رضایت از سالن نمایش بیرون بیایند.

«فهرست مقدس» در 80 دقیقه روایت گر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر «نجران» کشور «یمن» می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام بازمی‌گردد. این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن براساس سفر قهرمان فیلم با نام «هاران» شکل گرفته است.

عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمدامین همدانی، امور رسانه ای: هادی فیروزمندی و محمدرضا تاجداری، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اهنگ فوق العاده احساسی و غمگین فهرست شیندلر توسط یک معلول