سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتریش فقط پناهجویانی که قصد اقامت دارند را می‌پذیرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت کشور اتریش اعلام کرد که کشورش فقط پناهجویانی را می‌پذیرد که می‌خواهند در این کشور بمانند و به افراد اجازه عبور نخواهد داد.

وی همچنین گفت که کشورش باید به سیاست استقبال از مهاجران پایان دهد.

طبق آمار وزارت کشور اتریش، 90 هزار درخواست پناهندگی در این کشور طی سال 2015 به ثبت رسیده که این از افزایش سه برابری درخواست‌‌های پناهندگی در اتریش ظرف مدت یکسال حکایت دارد.

این کشور با جمعیت 8 و نیم میلیون نفر از جمله کشورهای اتحادیه اروپاست که با توجه به جمعیت آن بیشترین تعداد پناهجو را در خاک خود جای داده است که البته شمار پناهجویان در آن از آلمان و سوئد کمتر است.

در سال 2014 میلادی، شمار متقاضیان پناهندگی در اتریش 28 هزار نفر بود که افغان‌ها با 25 هزار و 202 متقاضی، سوری‌ها با 25 هزار و 64 متقاضی، و عراقی‌‌ها با 13 هزار و 528 متقاضی بیشترین متقاضیان پناهندگی در این کشور را تشکیل می‌دادند.

انتهای‌پیام/م

http://fna.ir/ISJGL4


ویدیو مرتبط :
سرنوشت برخی از پناهجویانی که عازم اروپا شده اند