سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آل‌سعود مسئول خون مردم بی‌گناه عراق است/ پاسخی بی‌سابقه خواهیم داد


سید هاشم الموسوی با بیان اینکه رژیم عقب افتاده عربستان سعودی مسئول خون مردم بی گناه عراق است، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک پاسخی دردناک و بی سابقه به دشمن خواهیم داد.
 
وی بیان کرد: خشکاندن منابع تروریسم و از بین بردن گروههای زیرزمینی آن، جز با عملیات اطلاعاتی جدی و حمله های پیشگیرانه و پیوسته محقق نمی شود.
 
 
 
الموسوی افزود: وقت آن رسیده که دولت از محکوم کردن جنایات تروریستها دست کشیده و در جواب انفجارها و تجاوزات آنها، زندانها را از وجود قاتلان و جنایتکاران پاکسازی کند.
 
 
 
وی افزود: کسانی که گمان می کنند انفجارهای تروریستی شهرک صدر در جبهه فراموش می شود، در توهم به سر می برند و بدانند که عزم رزمندگان برای ادامه جنگ علیه تروریستها ذره ای کم نخواهد شد.
 
 
 
الموسوی مظلوم نمایی تروریستها در شهر فلوجه را شرم آور خواند و خاطرنشان کرد: فلوجه به کیمنگاه تروریستها و نقطه سیاهی در تاریخ عراق تبدیل شده است.
 
 
 
سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین از شورای مدیریتی شهر فلوجه خواست که به صراحت آنچه در این شهر می گذرد را به اطلاع مردم برساند و نام سیاستمداران خائن را که با تروریستها همکاری می کنند به همگان اعلام کند.
 
 
 
الموسوی در پایان رژیم عقب افتاده عربستان سعودی را مسئول خون مردم بی گناه عراق دانست.


ویدیو مرتبط :
رسوایی بی سابقه آل سعود در برنامه تلویزیونی