سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زمزمه رد صلاحیت علی زاکانی در کانال تلگرامی روزنامه دولتی ایران


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانال تلگرامی وابسته به روزنامه دولت از رد صلاحیت زاکانی یک روز پس از افشاگری زاکانی درباره جزئیات پرونده فساد نفتی کرسنت و قراردادهای جدید نفتی خبر داد.به گزارش جهان، کانال تلگرامی روزنامه دولتی ایران نوشت: گزارش های تازه از روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات حاکی است که صلاحیت علیرضا زاکانی دبیر جمعیت رهپویان تایید نشده است.

در حالی روزنامه وابسته به دولت از رد صلاحیت زاکانی خبر می دهد که وی روز گذشته به جزئیات مفاسد نفتی در پرونده قرارداد کرسنت و قراردادهای جدید نفتی که توسط وزارت نفت بیژن زنگنه تدوین شده است پرداخت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری خود گفته بود: در کرسنت 50 میلیارد دلار خسارت شامل جرائم و عدم‌النفع به کشور وارد شده که اگر یک حساب ریالی کنیم، باید گفت صدها میلیارد تومان به کشور خسارت وارد شده است و چه کسی جوابگوی این خسارت است.

زاکانی در واکنش به این سوال که چرا در آستانه انتخابات موضوع کرسنت را مطرح می‌کنید و قراردادهای نفتی را مورد نقد قرار می‌دهید، خاطرنشان کرد: سال‌هاست نسبت به موضوع کرسنت واکنش نشان دادیم و خیانت‌ها را آشکار کردیم چرا که برای امثال بنده دولت‌ها، تفاوتی ندارد. در گذشته هم پرونده سایپا را به دادسرا بردیم و اگر هم راجع به کرسنت از ما شکایت شود قطعاً استقبال می‌کنیم. اسناد بسیاری برای خیانت‌های کرسنت و قراردادهای جدید نفتی در اختیار داریم و در این زمینه هم آماده به رویت رساندن آن برای مردم ایران هستیم.

در سوابق زاکانی مسئولیت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد و افشای مفاسد اقتصادی و امنیتی در این دانشگاه دیده می شود. وی همچنین در ماجرای فساد در واگذاری شرکت سایپا در دولت قبل اقدام به انتشار برخی اسناد کرده بود که پس از شکایت سایپا از وی، در دادگاه حضور یافت ولی شاکی به دادگاه نیامد تا حقانیت سخنان وی به اثبات برسد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
از دیپلماسی تلگرامی تا زمین خواری دولتی