قیمت واقعی «ساندرو» چقدر است؟


قیمت واقعی «ساندرو» چقدر است؟دنده/ منابع آگاه تاکید می کنند قیمت پیشنهادی رنو به پارس خودرو برای ساندرو، 35 میلیون تومان برای مدل دنده ای و 40 میلیون تومان برای مدل اتومات بوده، با این حال پارس خودرویی ها زیر بار نرفته و قیمت را بسیار بالاتر در نظر گرفته اند.
البته خود پیمان کارگر مدیرعامل رنوپارس نیز پیش تر در اظهارنظری عنوان کرد که قیمت پیشنهادی برای ساندرو، کمتر از قیمت مدنظر پارس خودرو است، اما آنها (پارس خودرویی ها) اصرار دارند ساندرو را گران تر بفروشند.

هرچه هست، در حال ساندرو که مدل هاچ بک تندر-90 به شمار می رود، با قیمتی بیش از آنچه باید باشد، به فروش می رسد و مشتریان ایرانی، این محصول را تقریبا هفت میلیون تومان گران تر می خرند. حال اینکه این اختلاف هفت میلیونی ناشی از چیست، پرسشی است که پاسخ آن را پارس خودرویی ها بهتر می دانند.

حواشی قراداد تازه رنو با سایپا
مدیر خاورمیانه رنو و شرکت رنو پارس از دو برنامه جداگانه رنو با ایران‌خودرو و سایپا خبر داد و گفت: به زودی رنو با دو خودروساز بزرگ ایرانی قراردادهایی را به امضا خواهد رساند. وی گفت: ما دو همکاری مشترک با قرارداد‌هایی به‌صورت جداگانه با سایپا و ایران‌خودرو منعقد خواهیم کرد. ابتدا با سایپا قرارداد را نهایی می‌کنیم و پس از آن سراغ نهایی کردن قرارداد با ایران‌خودرو خواهیم رفت.

کارگر افزود: براساس برنامه‌ریزی جدید رنو، نوع همکاری ما با ایران‌خودرو و سایپا تغییر می‌کند؛ به‌طوری‌که دو سرمایه‌گذاری مشترک جداگانه را با ایران‌خودرو و سایپا شکل خواهیم داد که این سرمایه‌گذاری مشترک در قالب یک جوینت‌ونچر با ایران‌خودرو و یک جوینت‌ونچر با سایپا خواهد بود. وی درباره قرارداد با سایپا گفت: رنو در همکاری مشترک جدید 60 درصد و سایپا 40 درصد سهم دارد با این روش مدیریت فروش، خدمات پس از فروش و تولید با ما خواهد بود اینگونه مطمئن می‌شویم که می‌توانیم به مشتریان به بهترین روش خدمات بدهیم تا از ما راضی باشند و کیفیت را در بهترین شکل حفظ کنیم البته هنوز در حال کار روی جزئیات قرارداد هستیم. وی درباره احتمال خرید شرکت بن رو نیز توضیح داد: بن رو هم یکی از شرکت‌هایی است که باز دید کردیم و برای تولید زیر نظر داریم؛ به هر حال همانطور که گفتم قصد ما انتخاب یک سایت جدید در سایپا برای قرارداد جدید همکاری مشترکمان است؛ همکاری با پارس‌خودرو البته در قالب مدل‌های فعلی ادامه خواهد داشت، ولی برای محصولات جدید با سایپا احتمال دارد سایت دیگری انتخاب شود. وی ادامه داد: برنامه داریم مجموعه خودروهایی که روی پلت‌فرم جدید کلاس B رنو با نام 52 تولید می‌شود را با سایپا تولید کنیم. کارگر همچنین در مورد نوع همکاری رنو با ایران‌خودرو تاکید کرد: در ایران‌خودرو قرار است پلت‌فرم کلاس C رنو را تولید کنیم و محصولات این کلاس هم‌اکنون در رنو در حال طراحی است.

منبع: دنده


ویدیو مرتبط :
قیمت جهیزیه ساده در ایران چقدر است؟