سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیروی انسانی کارآمد نقش تعیین کننده ای در موفقیت نظام تعلیم و تربیت دارد


به گزارش خبرنگار ایرنا رشید قربانی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج از آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد اجتماعی دارای مخاطب گسترده نام برد و بر ضرورت تعامل آموزش و پرورش با همه بخش های جامعه تاکید کرد.
وی نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و برنامه و محتوا را سه بخش مهم برنامه های آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: ارتباطات درون و برون سازمانی در آموزش و پرورش مهم است و مسوولان باید همواره بر این اصل توجه ویژه داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر آمادگی نیروی انسانی برای ارائه خدمات از عنایت ویژه دولت به آموزش و پرورش خبر داد و اظهار کرد: اجرای مرحله اول طرح رتبه بندی معلمان نشانگر توجه دولت به آموزش و پرورش و فرهنگیان است و در مراحل بعدی این طرح، توجهی ویژه ای به معلمان خواهد شد.
وی برنامه محوری و حرکت بر اساس برنامه را در پیگیری روند امور مهم دانست و با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه و تلاش برای عملیاتی کردن آن افزود: همدلی و همراهی مجموعه در پیشبرد اهداف بسیار مهم و تاثیرگذار است.
قربانی در ادامه با تقدیر ازتلاش کلیه دست اندرکاران آموزش و پرورش در سطح واحدهای اداری و آموزشی به جهت پیگیری بهینه اقدامات پروژه مهر افزود: آموزش و پرورش کردستان در اجرای این برنامه رتبه برتر کشوری را در سال جاری کسب کرد.
به گفته وی آموزش و پرورش استان کردستان در بسیاری از شاخص ها در سطح کشوری سرآمد بوده و رتبه های برتر را کسب کرده است.
در ادامه این آیین از خدمات بهمن عرفانی تقدیر و محمد سعید کنعانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج معرفی شد.ک/2
7348/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نیروهای انسانی کارآمد عوامل موفقیت بنیاد هاد