آرزوهای کامبیز درمبخش برای سال 95


کامبیز درمبخش گفت: تصویب طرح اختصاص بودجه برای خرید آثار هنری و در اختیار قرار دادن مکانی برای فعالیت جوانان هنرمند، آرزوهای من برای سال 95 هستند.

این طراح و کاریکاتوریست در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا درباره‌ی بهترین اتفاقی که می‌تواند در انتظار حوزه هنرهای تجسمی ایران در سال 95 باشد، اظهار کرد: دلم می‌خواهد همه‌ی هنرمندان جوانی که کار هنری می‌کنند صاحب آتلیه و مکانی باشند که بتوانند فعالیت‌شان را ادامه دهند. چه هنرمندانی که در حوزه کاریکاتور و نقاشی کار می‌کنند، چه هنرمندان رشته‌های دیگر مثل طراحی و گرافیک.

او ادامه داد: بیشتر این جوانان به‌جز محیط خانواده، محلی برای فعالیت‌های هنری‌شان ندارند. در کشورهای دیگر، بخصوص فرانسه و آلمان، شهرداری و دولت با در اختیار قرار دادن مکان‌هایی با اجاره‌های بسیار پایین، از هنرمندان حمایت می‌کنند. این کار در رشد هنر در جامعه بسیار تأثیرگذار است.

این هنرمند همچنین بیان کرد: آرزوی دیگرم برای سال 95 این است که طرح اختصاص بودجه برای خریدن آثار هنری بالاخره تصویب شود و دولت بتواند از این راه از هنرمندان حمایت کند و آثارشان را بخرد. این طرح مدت‌هاست مطرح شده، اما در سال 94 هم به تصویب نرسید.

درمبخش در پایان گفت: امیدوارم هموطنانم در نوروز به هر کجا که سفر می‌کنند، اوقات خوب و خوشی را تجربه کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خواستگاری کردن کامبیز از ملیحه و قاطی کردن کامبیز!