سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاسخ به سوالات شما : نعوظ آلت تناسلی مردان با کوچکترین محرک


نعوظ آلت تناسلی  مردان با کوچکترین محرک

یکی دیگر از دوستان سوال کرده اند: آقای دکتر من جوانی 23 ساله هستم که آلت تناسلیم با شنیدن فکر کردن و دیدن فیلم های ... زود تحریک میشه و این مشکل مرا خیلی اذیت می کند می خواستم ببینم چیکار کنم که این مشکل را حل کنم ؟

البته از نظر ظرفیت بد نیستم ولی نمی دونم چرا همچین می شم و انکار که اختیار آلتم دست خودم نیست و میترسم که برای ازدواج هم به مشکل برخورد کنم آقای دکتر با یکی هم مشورت کردم که می گفت چیزهای سرد بیشتر بخور مثل خیار و کاهو و مرکبات ولی باز هم فایده نداشت خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید تا از این مشکل رهایی یابم تا در موقع ازدواج به مشکل بر نخورم .

در پاسخ به این دوستان عزیز باید بگویم نعوظ آلت در صورت تحریک جنسی امری است طبیعی که نیاز به اقدام خاصی ندارد.

در همه مردان به دنبال تحریک جنسی آلت تناسلی دچار حالت نعوظ می شود. در افراد جوان که محرکهای جنسی کمتری داشته اند این حالت از شدت بیشتری برخوردار بوده و با کوچکترین تحریکی نعوظ رخ می دهد و در افرادی که محرکهای جنسی بیشتری را تجربه کرده باشند از شدت کمتری برخوردار می باشد.

 عامل دیگری که در این مورد نقش دارد ترس و نگرانی از ایجاد این حالت می باشد. کسی که به این موضوع فکر می کند یا برای ان اهمیت بیشتری قایل است با کوچکترین تحریکی نعوظ را تجربه خواهد کرد و هر چقدر فکر کردن به این موضوع کمتر شود و فرد استرس کمتری در این زمینه داشته باشد نعوظ کمتر رخ می دهد و نیاز به محرکهای قویتری دارد.

برای مقابله با حالت نعوظ راههای مختلفی وجود دارد. اولین راه انحراف ذهن از محرک جنسی به سایر مسایل می باشد.

فرد حتی با توجه به مسایل غیر جنسی در صورت تصور ذهنی در زمینه رابطه جنسی ممکن است نعوظ را تجربه کند و در صورت وجود محرکهای جنسی اگر در ذهن به مسایل دیگری غیر از ارابطه جنسی فکر کند نعوظ رخ نخواهد داد یا از بین خواهد رفت. لذا مهمترین توصیه به این دوستان عدم فکر کردن به محرکهای جنسی می باشد. باید یاد بگیرند حتی در صورت دیدن محرکهای جنسی با انحراف فکر، ذهن خود را از این مساله دور سازند.

راه دیگر استفاده از برخی مواد غذایی با طبع سرد می باشد که مقاومت فرد در مقابل محرکهای جنسی را اضافه می کند. این مواد غذایی اثری کم دارند و باید مدام مصرف شوند. بو کردن خیار یکی از راههای از بین بردن نعوظ می باشد.

یکی دیگر از راههای از بین بردن نعوظ، فشار شدید نوک آلت تناسلی با انگشتان دست می باشد که باعث از بین رفتن نعوظ می شود.

منبع : سایت دکتر شیخ

اخبار مرتبط:

اندازه نرمال آلت تناسلی در مردان چقدر است؟

روش مناسب تحریک جنسی شوهر

این مواد غذایی رابطه جنسی شما رو عالی میكنن

پریاپیسم (نعوظ طولانی‌مدت) یکی از اختلالات جنسی

کج بودن آلت تناسلی در مردان:علل و راهکارها!!


ویدیو مرتبط :
نحوه آمپول زدن آلت تناسلی مردان کامل