فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در مشهد گشایش یافت


به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم گفت: در این نمایشگاه دانشگاه ها، موسسات آموزشی، بخش صنعت، فن آوران، پژوهشکده ها و پژوهشگران خصوصی و دولتی، سازمانها و دستگاه های اجرایی استان حضور دارند.
محمد کافی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد در این نمایشگاه با حضور انجمن های علمی، مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و شرکت های واسطه توسعه فناوری و صندوق های حمایتی شرکت کرده است.
وی اظهار کرد: فضای کلی نمایشگاه 12 هزار و 500 مترمربع است که دانشگاه فردوسی مشهد 800 متر از این فضا را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: شرکت نانو فناوری کربن ساختار، پژوهشکده هوا خورشید، ربات سازان، بعد سوم پردیس ایرانیان، ترنم دانش آینده، زبان پردازان جوان آینده، شرکت آریانا بوعلی و گبسیس از شرکت های مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد در این نمایشگاه حضور دارند.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تقویت و توسعه پژوهش و فناوری ضامن پیشرفت واقعی کشور و ایجاد ثروت، رفاه و امنیت برای مردم است لذا به منظور ارتقای جایگاه پژوهش و فناوری و بسترسازی مطلوب در این زمینه نمایشگاه مزبور با حضور بیش از ده ها شرکت فناور، پژوهش محور و دانش بنیان و تولیدکنندگان آثار تحقیقی و پژوهشی برگزار شده است.
کافی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی و عرضه توانمندی های پژوهش و فناوری مراکز تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی، برقراری ارتباط مراکز تحقیق و توسعه صنعتی و معدنی با مراکز علمی، شناسایی و معرفی واحدهای تحقیق و توسعه برتر و فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران برشمرد.
در این نمایشگاه از طرح مدل سازی گردشگری روستایی با تاکید بر شاخص های توسعه پایدار که توسط دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری برخی دستگاه های اجرایی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و دفتر امور روستایی وزارت کشور تدوین شده بود، رونمایی شد.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خراسان رضوی تا 16 آذر ماه از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.
7489 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گشایش نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری INOTEX2015