سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش دما و وزش باد گرم در گیلان در روزهای پایانی هفته جاری


مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان كرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای كم فشار در منطقه است كه بر این اساس؛ شكل گیری جریانات جنوبی، افزایش دما و وزش باد گرم (پاره ای نقاط شدید) مورد انتظار است.
وی ادامه داد: از اواخر وقت فردا (پنجشنبه) با نفوذ تدریجی توده هوای سرد و بارش زا ، شرایط برای كاهش دما ، وزش باد شمالی، بارندگی، احتمال رعد و برق و تگرگ مهیاست.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره كل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) عنوان و برای فردا نیز آسمان را صاف تا قسمتی ابری، وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) ، طی عصر و شب رشد ابر و احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی كرد.
وی افزود: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با 24 درجه سلسیوس مربوط به رشت و كمینه دما با سه درجه سلسیوس مربوط به دیلمان بوده است.
غلامی كمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز 10 درجه سلسیوس ذكر كرد.
وی بیشینه دمای امروز گیلان را با 33 درجه سلسیوس مربوط به منجیل و رودبار و كمینه دمای فردا را با 11 درجه سلسیوس مربوط به جیرنده و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی كرد.
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افزایش ساعت کار شعب تامین اجتماعی در هفته پایانی سال