سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



2016 گرم‌ترین سال تاریخ زمین


سلامت نیوز: خبرهای رسیده حاکی از آن است که سال آینده میلادی گرم‌ترین سال تاریخ کره زمین خواهد بود و تحقیقات نشان می‌دهد که تغییرات آب‌وهوایی و «ال‌نینو» (چرخه‌های آب‌وهوایی که ناهنجاری‌هایی را ایجاد می‌کنند) عامل اصلی گرمایش بیش از حد زمین در سال بعد خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، محققان بریتانیایی معتقدند که متوسط دمای کره زمین در سال 2016 بین 72/0 و 96/0 درجه سانتی‌گراد بالاتر از متوسط دمای هوا در نیمه دوم قرن بیستم است.

به گزارش «تایم» «ال‌نینو» نوعی پدیده آب‌وهوایی است که با بالا رفتن دما در اقیانوس آرام در امتداد خط استوا رخ می‌دهد. کارشناسان هواشناسی معتقدند که این پدیده یکی از عوامل گرم شدن سال آینده به شمار می‌رود. این پدیده باعث بروز حوادثی چون بارندگی‌های سنگین یا خشکسالی می‌شود و نیز بالا رفتن درجه حرارت را به‌دنبال دارد. این گزارش در حالی منتشرشده که هفته گذشته حدود 200 کشور دنیا در اجلاس آب‌وهوا در فرانسه به توافقی پیرامون تغییرات آب‌وهوایی و کاهش گازهای گلخانه‌ای دست یافتند.


ویدیو مرتبط :
۲۰۱۴ گرم ترین سال تاریخ