ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سجادی: هنوز تصمیمی در خصوص حل مشکلات کمپ گرفته نشده است/در مورد ژوزه از طاهری بپرسید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نصرالله سجادی در مراسم بزرگداشت پرویز دهداری اظهار داشت: سال 1366 از او درخواست کردم که مسئولیت سرمربیگری در تیم ملی فوتبال را بر عهده بگیرد. او صداقت و امانتداری بسیار زیادی داشتم. مسئولیت پذیر بود و تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می‌داد. مثل خیلی از کسانی که امروزه در فوتبال هستند ابتدا نرخ تعیین نمی‌کرد که پس از آن کار کند. او تنها سرمربی تیم ملی بود که با فدراسیون فوتبال که بنده مسئولیت آن را بر عهده داشتم، نداشت.

وی ادامه داد: دهداری در طول 3 سال وچند ماهی که سرمربی تیم ملی بود، نه یک دلار برای سفرهای خارجی گرفت و نه یک ریال حقوق دریافت کرد.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه گفته می‌شود برخی داوری‌ها مهندسی شده است، تاکید کرد: باید مستند حرف زد و نمی‌توان اینگونه کلی صحبت کرد. باید مصداق بیاوریم. اشکالاتی در داوری بوده است. به ویژه برای تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی که تکرار شده است. تکرار این اشتباهات خسارت‌هایی را در مورد کسب امتیاز برای آنها در برداشته است. امیدواریم که اشتباهات کاهش پیدا کند بررسی‌ها صورت گرفته است. اینکه بگوییم به هیچ عنوان اشتباهی نباشد در هیچ کجا چنین اتفاقی نمی‌افتد.

وی در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده قول‌هایی مبنی بر حل مشکلات داده شده و اگر این مسائل برطرف نشود، کی‌روش استعفا می‌دهد، تاکید کرد: هنوز صحبت خاصی نشده است. یک صحبت مقدماتی در مورد یکی از بخش‌هایی که در کمپ تیم ملی شده است و اما هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

سجادی در مورد اینکه نظرش درباره پرونده ژوزه در باشگاه پرسپولیس چیست، گفت: این موضوع را بهتر است از خود طاهری بپرسید چرا که مسئولیت با اوست.

انتهای پیام/ی

http://fna.ir/Q99ED2


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با طاهری از وضعیت رضاییان تا پرونده ژوزه‬‎