فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کنسرت حسین علیزاده و علیرضا قربانی به تاریخ دیگری موکول شد/ «هم‌آوایان» در برج میلاد روی صحنه می‌روند


به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر شرکت فرهنگی‌هنری «آواسازان ققنوس» با اعلام این مطلب گفت: گروه موسیقی «هم‌آوایان» 6، 7 و 8 دی‌ماه با آواز محمد معتمدی اجرای جدید خود را برگزار می‌کند. این در حالی است که رپرتوار این کنسرت کاملا جدید است و مانند اجراهای دو سال قبل که اثر «باده تویی» و موسیقی آذری را شامل می‌‌شد، اختصاص ندارد.

محمدحسین توتونچیان اضافه کرد: در این اجرا پژمان حدادی(تمبک و سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، نگار بوبان (عود)، صبا علیزاده (کمانچه)، سیاوش برهانی (تار)، رادمان توکلی (بم تار)، محمد انشائی (قیچک)، سحر ابراهیم (قانون) و سینا خشک‌بیجاری (سازهای کوبه‌ای) نوای تار حسین علیزاده را همراهی خواهند کرد.

او در بخش پایانی سخنانش نیز یادآور شد: پیش از این اعلام شده بود، اجرای دی‌ماه حسین علیزاده با همراهی گروه «ضربانگ» و علیرضا قربانی برگزار می‌شود اما به دلیل تداخل اجراها، این کنسرت به اجرای گروه «هم آوایان» اختصاص پیدا کرد و کنسرت گروه «ضربانگ» و علیرضا قربانی به تاریخ دیگری موکول شد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/FUIOMI


ویدیو مرتبط :
کنسرت می نوش (۲) - علیزاده، قربانی، هم آوایان و ضربانگ