فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ثبت نام 31 هزار زائر یزدی برای پیاده روی اربعین حسینی


علی اصغر شریفی روز شنبه در حاشیه بازدید شاکری شمسی فرماندار یزد از دفتر نمایندگی موقت سفارت عراق در استان یزد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد متقاضی در سامانه ww.samah.hag ثبت نام کردند.
وی افزود: برای نخستین باردر هفته گذشته صدور روادید برای زائران اربعین حسینی در استان یزد فعالیت خود را شروع کرد و تا امروز روادید بیش ازهفت هزار و 500 زائران اربعین حسینی در قالب یکهزار گروه صادر شده است.
مدیر حج و زیارت یزد بابیان اینکه روزانه برای سه هزار زائر اربعین حسینی روادید صادر می شود ادامه داد: از علاقمندان درخواست می شود برای زیارت اربعین که تا پایان روز چهارم آذرماه وقت باقیست درسامانه سماح ثبت نام کنند.
شریفی تصریح کرد: هزینه صدور ویزا برای پنج نفر به بالا 30 دلار و 100 هزار ریال خواهد بود و مدت زمان برای زیارت عتبات ، از زمان ورود زائران به خاک عراق 15 روز می باشد.
این مسوول بابیان اینکه گذرنامه زائران اربعین حسینی باید تا پایان سال 94 دارای اعتبار باشد خاطرنشان کرد: ورود و خروج زائران یزدی از شهر مرزی چزابه می باشد.
به گزارش ایرنا، فرماندار یزد به اتفاق شریفی مدیرحج و زیارت استان از دفتر نمایندگی موقت سفارت عراق در استان یزد بازدید کرد.
شاکری شمسی ضمن گفت وگو با کارمندان سفارت عراف در دفتر نمایندگی موقت از نزدیک در جریان روند صدور ویزای زائرین پیاده روی اربعین در استان یزد قرار گرفت و از تلاش و زحمات کارکنان موقت سفارت عراق در یزد تشکر کرد. ک3
7539/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زائر معلول در پیاده روی اربعین حسینی 2014