تعبیر خواب اتومبیل و تصادف


تعبیر خواب تصادف کردن و دیدن اتومبیل در خواب چه نشانه هایی در واقعیت و زندگی روزمره خواهد داشت؟

عبدوس گوید:ترک کردن ایستگاه بیشتر به وسیله قطار و در مجموع با اتومبیل و هواپیما از نظر عبدوس تعبیر شگفتی داردفروید دریافت که رویای ترک ایستگاه به تعبیر دریافت و درک عزیمت به جهانی دیگر است . ترک ایستگاه در مجموع یعنی حرکت از جایی به مقصدی نا معلوم حالا این حرکت با ماشین یا اتوبوس یا کشتی یا قطار فرقی نمی کند.

فروید عقیده دارد :اگر بیننده از ایستگاه به مقصدی نا معلوم حرکت کرد ، در رویا نشانگر مرگ و آرزوی آن از طرف خواب بین و بالاخره نزدیک شدن مرگ او است.

مولف گوید :با اینکه ماشینهای سواری در جامعه زیاد شده است و تغریبا اکثر افراد می توان گفت از این وسیله استفاده می کنند ولی هنوز یک وسیله تجملاتی برای عده ای می باشدخریدن اتومبیل بزرگی و عزت و جاهمسافرت با اتومبیل غم واندوهکار کردن با اتومبیل بدست آوردن سود زیادتصادف با اتومبیل گرفتاری ومشکل بزرگاگر ماشین او زیر خاک پنهان شده بود و آن را از آنجا بیرون کشید نشانه آن است که از مشکلات بزرگ بوجود آمده رهائی خواهد یافت

محمدبن سیرین گوید:اگر به خواب بیند بر گردون نشسته بود و گردون می رفت دلیل بر شرف و بزرگی است. اگر دید پادشاه گردونی به وی داد، دلیل كه از پادشاه بزرگی یابد.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:دیدن گردونه بر هشت وجه است.اول: عزو جاه (عزت و آبرو).دوم: ولایت وفرمانروایی.سوم: مرتبه ومنزلت.چهارم: بزرگی.پنجم: هیبت.ششم: خرمی (شادمانی و سرور).هفتم: رفعت.هشتم: اسانی كارها.

آنلی بیتون مى‏گوید:1ـ اگر خواب ببینید مشغول رانندگی هستید ، دلالت بر آن دارد كه در كار و زندگی خود تغییری می دهید و این تغییر باعث نشاط و خوشحالی شما می شود.

2ـ اگر خواب ببینید هنگام رانندگی ، ماشین شما خراب و متوقف می شود ، دلالت برآن دارد كه خوشگذرانی به آن حدی كه شما انتظار دارید ، ادامه نمی یابد.

3ـ اگر خواب ببینید از مقابل ماشینی كه در حال حركت است فرار می كنید ، دلالت بر آن دارد كه به درستی از رقابت و هم چشمی پرهیز می كنید.

4ـ اگر زن جوانی خواب ببیند به جستجوی اتومبیلی می گردد ، دلالت بر آن دارد كه برای جلب حمایت فردی تلاش می كند ، اما موفق به جلب حمایت او نمی شود.

لیلا برایت مى‏گوید:اگر در خواب دیدید كه با كسى در اتومبیل همسفر شده‏اید، نشانه‏ى آن است كه با دیگران روابط خوبى پیدا خواهید كرد. اگر در خواب اتومبیلى خریدید، نشانه‏ى آن است كه در كارها موفق مى‏شوید. اگر در خواب اتومبیلتان آسیب دید به معناى آن است كه صدمه‏ى مالى به شما مى‏رسد.

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :خواب یك اتومبیل : خبرهای با عجله فراوان برای شما فرستاده میشود .شما یك اتومبیل دارید : یك هدیه مهم دریافت میكنید.به تنهایی رانندگی میكنید : بزودی تغییر وضعیت كلی خواهید داشت.به اتفاق خانواده در اتومبیل هستید : باید از خودتان در مقابل صجبتهایی كه درباره شما می كنند دفاع كنید.با معشوقتان در اتومبیل هستید: باید بیشتر بر هوسهایتان غلبه كنید.با نامزد یا دوستتان در اتومبیل هستید: نقطه ضعفهای شما نمایان میشود.به اتفاق اشخاص دیگر در اتومبیل هستید: از قبول خبرهای نادرست بپرهیزید .یك تصادف اتومبیل : علامت رسیدن پولاتومبیل واژگون میشود ولی شما جان سالم بدر میبرید : از رقیب بپرهیزید.به اتفاق دوستان در یك اتومبیل هستید : بزودی به یك راز پی میبرید.به اتفاق یك زن در اتومبیل هستید : به واسطه یك رسوایی بدنام خواهید شد


ویدیو مرتبط :
‫تعبیر خواب‬‎