ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استیماچ: پیشرفت کرده‌ایم اما هنوز باید کارهای زیادی انجام دهیم/ می‌دانستیم مقابل راه‌آهن بازی سختی داریم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایگور استیماچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل راه‌آهن که با تساوی به پایان رسید، گفت: می‌دانستیم امروز مقابل راه‌آهن بازی سختی داریم. چرا که این تیم هم مانند خیلی از تیم‌ها که به اصفهان می‌آیند تا یک بازی دفاعی را ارائه کنند وبه یک امتیاز برسند، با همین هدف به اصفهان آمده بود و رقیب امروز ما دقیقا همین طور بازی کرد.

استیماچ ادامه داد: می‌دانستیم که باید در این بازی صبر زیادی داشته باشیم که بتوانیم شانس گل به دست آوریم. البته از تعهد بازیکنانم راضی هستم چون این اولین دیداری بود که با سپاهان گلی دریافت نکردیم اما در پایان نمی‌توانم از کسب نتیجه مساوی راضی باشم چون به دنبال هر سه امتیاز بودیم.

وی تاکید کرد: می‌توانم بگویم یکی از عواملی که باعث شد تا نتیجه بهتری برای سپاهان به دست نیاید، دروازه‌بان حریف بود که مانع کسب پیروزی ما شد. چرا که در چند صحنه این گلر فوق‌العاده نشان داد و موقعیت‌های شوت‌زنی بازیکنان سپاهان را مهار کرد.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: ارائه چنین مسابقه‌ای نشان می‌دهد که ما پیشرفت کرده‌ایم اما باید کارهای زیادی نیز روی این تیم انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در پایان نیمه اول عصبانی بود و همچنین آیا این عصبانیت به خاطر مسائل داوری بود، تصریح کرد: همانطور که قبلا گفتم نمی‌توانم در مورد داوری اظهار نظر کنم. اما به طور کلی به شما می‌گویم در چند بازی که هدایت سپاهان را به عهده گرفته نمی‌توانم بگویم از وضعیت داوری رضایت دارم.

استیماچ افزود:‌البته عصبانیت نیمه اول من به خاطر حسین فاضلی بود چرا که حرکت زیادی با توپ می‌کرد و پاس نمی‌داد و به خاطر اصرار بیش از حد او در این کار عصبانی شدم. بارها تاکید کرده‌ام بازیکنانم به جای در اختیار داشتن توپ حرکات بدون توپ انجام دهند اما در برخی لحظات آنها به این موضوع توجه نداشتند. با این حال عصبانیت بیشتر من در پایان نیمه دوم بود چون در 4 دقیقه پایان بازی با وجود تاکید بر اینکه بازیکنان به پاس‌های کوتاه روی آورند اما آنها بازی بلند را در دستور کار قرار دادند.

وی در مورد اینکه شریفی در این دیدار حضور نداشت، گفت: شریفی از ناحیه‌ای دچار آسیب‌دیدگی شده بود که این آسیب‌دیدگی می‌توانست در صورت بازی کردنش مصدومیت او را تشدید کند. با توجه به این موضوع و اینکه می‌خواستیم محرم را از ابتدا در اختیار داشته باشیم، برای استفاده از شریفی ریسک نکردیم و ترجیح دادیم او را برای بازی بعدی سپاهان آماده کنیم. اگر از شریفی استفاده می‌کردیم مجبور بودیم مدت زیادی از او استفاده نکنیم.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/QLBT5U


ویدیو مرتبط :
چه کارهای می توانیم بی خطر در خانه انجام دهیم ( علمی)