علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تیم هندبال هپکوی اراک شهرداری کاشان را شکست داد


به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان هفته پنجم دور رفت لیگ برتر هندبال کشور، مسابقات به دلیل بازی های قهرمانی آسیا یک ماه تعطیل شد تا از هفته گذشته مسابقات با برگزاری هفته ششم از سر گرفته شود.

در هفته ششم لیگ برتر هندبال کشور، تیم هپکوی اراک میهمان تیم منیزیم فردوس بود که این مسابقه را با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ به تیم منیزیم فردوس واگذار کرد.

در هفته هفتم این دوره از مسابقات، که در سالن اختصاصی هندبال شرکت هپکو در اراک برگزار شد، تیم هندبال هپکو اراک تیم شهرداری کاشان را شکست داد.

براساس این گزارش در نیمه اول مسابقه، تیم هندبال هپکوی اراک با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به نفع خود زمین را ترک کرد و در نیمه دوم نیز با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ از تیم هندبال شهرداری کاشان جلو افتاد و نهایتا بازی با نتیجه ۳۴ بر ۲۴ با پیروزی تیم هندبال هپکو اراک پایان یافت.

محمود عباسی، میثم عبدالرضایی، مسعود جودکی، تیمور توکلی، علی گنجی، امیرحسین نظام آبادی، محمدرضا قضات، مهرداد خسروی، امیر احمدی، علی محمدیان، سیدحسن جعفری، مهدی موسوی، سعید نظام آبادی، مهدی میرزایی، جابر مرشدی و وحید مرادی. سرمربی: ایرج رضایی

در این بازی عادل اسدی، بازیکن تیم و علیرضا ربیعی، سرمربی تیم شهرداری کاشان و همچنین محمدرضا قضات و امیر احمدی، بازیکنان تیم هندبال هپکوی اراک از داور اخطار دریافت کردند.

تیم هندبال هپکوی اراک تا پایان هفته ششم در ردیف سوم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال کشور از گروه ب قرار دارد.

گفتنی است دیدار هفته هشتم این مسابقات در گروه ب، بین تیم های هندبال هپکوی اراک و تیم هندبال نیروی زمینی تهران یکشنبه ۲۲ آذرماه جاری به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی هپکوی اراک-نفت و گاز گچساران