فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ستاره‌هایی که از همکاری با پروژه جنگ ستارگان سر باز زدند/ دی‌کاپریو: آمادگی بازی در این فیلم را نداشتم


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «لئوناردو دی‌کاپریو»، بازیگری است که تاکنون چندین بار تا نزدیکی جایزه اسکار پیش رفته ولی تاکنون موفق به دریافت آن نشده است.

او که این روزها برای فیلم سینمایی «از مرگ جسته» به کارگردانی «آلخاندرو ایناریتو» برنده و نامزد جوایز بسیاری از جمله اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، در آخرین مصاحبه خود از رد پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» گفت.

«جورج لوکاس»، تهیه کننده سری فیلم‌های «جنگ ستارگان»، سال‌ها پیش به «دی‌کاپریو» پیشنهاد بازی در نقش «آناکین اسکای‌واکر» را می‌دهد ولی او نمی‌پذیرد.

این بازیگر هالیوودی در اینباره گفت: در آن مقطع از زمان احساس می‌کردم که برای به چالش کشیدن خودم با این نقش آمادگی لازم را ندارم.

البته «دی‌کاپریو» تنها کسی نیست از فرصت همکاری با چنین پروژه سینمایی موفق و پرفروشی سر باز زده و در این فهرست اسامی چهره‌های مطرحی چون «آل پاچینو» و «ران هاوارد» نیز به چشم می‌خورد.

«هاوارد» در این باره گفت: من نمی‌خواستم کارگردانی این فیلم باشم. «لوکاس» به من گفت که پیش از من با «رابرت زمه‌کیس» و «استیون اسپیلبرگ» هم صحبت کرده و من سومین کارگردانی هستم که به من پیشنهاد می‌شود و جالب آنکه پاسخ هر سه ما مشابه هم این بوده که «لوکاس» خود باید اینکار را به عهده بگیرد.

وی افزود: ما به او گفتیم که این پروژه مثل فرزند تو می‌ماند و به نظرم در آن مقطع از زمان هیچ کس دلش نمی‌خواست که اینکار را انجام دهد یعنی در واقع هیچ کس برای انجام اینکار جرأت کافی نداشت.

بنا بر این گزارش، «آل پاچینو»، چهره‌ مطرح سینمای جهان نیز در دهه ۷۰ پیشنهاد بازی در نقش «هان سولو» را داشت، نقشی که بعدها «هریسون فورد» در آن ظاهر شد.

«پاچینو» در یکی از مصاحبه‌های خود که در سال ۲۰۱۳ در یک نشریه انگلیسی منتشر شد، در این باره متذکر شد: احساس تعلق خاطر به فیلم «جنگ ستارگان» می‌کردم ولی حقیقتا فیلمنامه را نمی‌فهمیدم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/O2X6JX


ویدیو مرتبط :
بازی دنیرو و دی کاپریو و برد پیت برای فیلم اسکورسیزی