معرفی انیمیشن جدید سازندگان «شاهزاده روم»


معرفی انیمیشن جدید سازندگان «شاهزاده روم»تسنیم/ نشست خبری معرفی انیمیشن سینمایی جدید سازندگان «شاهزاده روم» با حضور اهالی رسانه سه شنبه ۱۸ اسفندماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.
در این نشست خبری که با حضور حامد جعفری، رئیس هیئت مدیره گروه هنرپویا و تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم»، هادی اسماعیلی عضو هیئت مدیره و مدیر بازاریابی و فروش گروه هنرپویا و غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری (که پخش اثر شاهزاده روم را به عهده داشته است) برگزار می‌گردد، علاوه بر معرفی اثر جدید گروه هنرپویا، از نسخه خانگی انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» نیز رونمایی خواهد شد و فرایند تولید محصولات جانبی اثر شاهزاده روم نیز اعلام میگردد.
رونمایی از انیمیشن کوتاه «مردی که خودش را کشت» برای أهالی رسانه با موضوعی مرتبط با واقعه ی عاشورا، که به تازگی تولید آن توسط گروه هنرپویا به پایان رسیده است، از دیگر برنامه های این نشست خبری است.
گروه «هنرپویا»، کنسرسیوم مشترک مؤسسه فرهنگی‌هنری هفت‌سنگ و مؤسسه فرهنگی‌هنری سلوک‌افلاکیان است که با بیش از ده سال سابقه تاکنون توانسته اند بیش از 150 برنامه مختلف در قالبهای سینمایی، سریال، مجموعه، آثار کوتاه و ... را تولید کنند. انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» که آخرین اثر سینمایی گروه هنرپویا بوده است، پس از کسب لوح تقدیر ویژه سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در سال جاری توانست به فروش 4 و نیم میلیارد تومانی در گیشه سینماهای ایران دست یابد و در نهایت عنوان چهارمین فیلم پرفروش سال 1394 را از آن خود سازد. شگفتی ساز شدن شاهزاده‌روم در سال جاری تا حدی پیش رفت که برخی از منتقدین شاهزاده‌روم را پدیده امسال اکران سینماهای ایران دانسته‌اند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
انیمیشن شاهزاده روم