ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قایقران: از مقایسه عزت‌اللهی با پسرم ناراحت نمی‌شوم


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 15:18

قایقران: از مقایسه عزت‌اللهی با پسرم ناراحت نمی‌شوم

کاپ/ پدر مرحوم قایقران گفت: با استعدادی که در سعید می بینم و با توجه به اینکه پدرش هم جزو مربیان قدیمی فوتبال استان گیلان است؛ او می تواند جایگزین خلفی برای پسرم در تیم ملی باشد.
پس از نمایش درخشان سعید عزت اللهی در ترکیب تیم ملی ایران و شناخته شدن او به عنوان جوان ترین گلزن تاریخ تیم فوتبال ایران، بسیاری او را سیروس قایقران جدید فوتبال ایران نامیدند در همین رابطه پدر مرحوم قایقران مصاحبه ای انجام داد:
وی درباره عملکرد تیم ملی مقابل ترکمنستان اظهار داشت: برد بسیار خوبی بود از دیدن بازی تیم ملی لذت بردم. جوان گرایی حرف اول را در بازی مقابل ترکمنستان می زد. و اعتماد به جوانان همین نتیجه را در بر خواهد داشت. انشاالله در آینده هم جوانان بیشتری در ترکیب تیم ملی بازی کنند.
پرویز قایقران درباره عملکرد سعید عزت اللهی و همچنین مقایسه او با سیروس قایقران تصریح کرد: از مقایسه سعید با سیروس اصلا ناراحت نمی شوم انشاالله به امید خدا با استعدادی که در او می بینم و با توجه به اینکه پدرش هم جزو مربیان قدیمی فوتبال استان گیلان است؛ او می تواند جایگزین خلفی برای سیروس قایقران در تیم ملی باشد.
وی در ادامه افزود: البته هر بازیکن باید خودش تلاش کند و در فوتبالش ترقی داشته باشد. خود سعید باید قدر خودش را بداند و تمریناتش را بیشتر از قبل کند تا به جایگاه های بالاتر چه در فوتبال ایران و چه در فوتبال جهان برسد. فوتبالا ین روزها نسبت به قبل تفاوت زیادی کرده است و مبتنی بر پاس های یک ضرب و دو ضرب و همچنین سانتر از جناحین شده است.
پدر مرحوم سیروس قایقران درباره وضعیت فعلی تیم ملوان بیان داشت: ملوان با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند و همین ممکن است برای آنها مشکل ساز شود. خود من که در حال حاضر در انزلی زمین چمن دارم حدود 13میلیون از تیم های پایه طلبکارم و کسی نیست که پول من را بدهد.
قایقران در پایان اذعان داشت: بنده خودم چند سال بسکتبالیست بودم و با ورزش غریبه نیستم. سعید عزت اللهی و پدرش هم مدت ها در زمین چمنی که اداره می کنم فوتبال بازی می کردند و از نزدیک با آنها آشنا هستم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دوران کودکی عزت اللهی در آکادمی قایقران (نود ۲۵ آبان)