سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حزب دموکرات-مسیحی آلمان خواستار اخراج روزانه یک هزار پناهجوی متخلف شد


حزب دموکرات-مسیحی آلمان خواستار اخراج روزانه یک هزار پناهجوی متخلف شدایرنا/ تارنمای خبری لوکال گزارش داد: «پیتر تابر» دبیر کل حزب دمکرات – مسیحی آلمان (CDU) خواستار اخراج یک هزار پناهجوی متخلف از این کشور شد.

به گزارش تارنمای خبری لوکال، پیتر تابر (Peter Tauber) افزود: درست است که تعداد پناهجویانی که به کشور وارد می شوند از روزانه 10 هزار نفر در ماه نوامبر به 3 هزار تن رسیده، اما همین تعداد هم زیاد است. دولت آلمان باید روزانه یک هزار نفر از این پناهجویان را بازگرداند.
تابر با بیان این که باید در مساله پناهجویان مدیریتی صحیح داشته باشیم، افزود: اما در برابر کسانی که به آلمان می آیند و مرتکب جرم هایی می شوند و نمی توانند خود را با جامعه آلمان وفق دهند، هیچ تسامحی از خود نشان نخواهیم داد.
تابر افزود: صدها هزار نفر از این پناهجویان کمک دولت آلمان را با آغوش باز پذیرا شده اند و در حال فراگیری زبان آلمانی و وفق دادن خود با جامعه آلمان هستند و هرکس از این فرصت استفاده نکند، پیام ما به او این است که، شما نمی توانید اینجا بمانید.
پیشتر خبرگزاری رویترز از برلین گزارش داده بود که هایکو ماس وزیر دادگستری و توماس دی میزر وزیر کشور آلمان روز سه شنبه (دیروز) طرح هایی را برای تسریع روند بازگرداندن اتباع خارجی عامل حملات فیزیکی و جنسی، مقاومت در برابر پلیس و تخریب اموال بررسی کردند.
به گزارش رویترز، ماس در گفت و گو با شبکه تلویزیونی آلمان (ARD) تایید کرد، در نتیجه تغییر قانون، دستور اخراج ها افزایش خواهد یافت.
طرح های جدید مربوط به اخراج پناهجویان در آلمان قبل از بررسی در پارلمان آلمان (بوندستاگ) باید در کابینه این کشور تصویب شود.
انتشار گسترده اخبار این رویدادها انتقادهای بسیاری را متوجه سیاست درهای باز «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در زمینه مهاجرت کرده است و هایکو ماس پیشتر گفته بود خشونت های کلن سازمان دهی شده بود.
بیش از یک میلیون مهاجر و پناهجو پارسال (2015) وارد آلمان شدند که بیشتر آنها از مناطق جنگ زده خاورمیانه و آسیا به خصوص سوریه، عراق و افغانستان و کشورهای آفریقایی هستند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
حمایت نمایندگان حزب مسیحی آلمان، از مسلمانان