ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دایی: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد/ تیم برانکو از انتهای جدول به اینجا رسید


به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دایی در مورد شهرآورد پایتخت اظهار داشت: هر دو تیم در جدول شرایط برابری دارند، اما نباید فراموش کرد که برانکو تیمش را از انتهای جدول بالا کشیده و حضور پرسپولیس در جمع مدعیان نشان از سختکوشی و شایستگی این تیم دارد.

وی ادامه داد: اگر چه همه می‌گویند دربی هم مثل سایر دیدارها سه امتیاز دارد، اما قطعاً نگاه‌های هواداران و خیلی از اهالی فوتبال به این دیدار این‌گونه نیست و هر دو تیم برد در دربی را بسیار ارزشمند می‌دانند، به‌خصوص در شرایط فعلی که رقابت در جدول هم تنگاتنگ و فشرده است. با این وجود امیدوارم رعایت مسائل اخلاقی مثل همیشه در دستور کار هر دو تیم باشد و کسانی که به ورزشگاه می‌آیند یا در خانه به تماشای بازی می‌نشینند شاهد دیداری زیبا و با کیفیت باشند.

سرمربی صبای قم در مورد نتیجه بازی گفت: هر دو تیم می‌دانند که باید با برد میدان را ترک کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند. با احترام به استقلالی‌ها به‌عنوان یک پرسپولیسی نه از سر احساسات و تعصب چشم‌بسته که براساس عملکرد دو تیم معتقدم با توجه به بازی‌های خوب اخیر پرسپولیس، شاگردان برانکو می‌توانند برنده این دیدار باشند و امیدوارم عصر جمعه با خوشحالی هواداران تیمم همراه باشد.

دایی در پایان در مورد تعداد گل‌های این بازی تصریح کرد: من اهل پیش‌بینی نتیجه و تعداد گل نیستم، فقط می‌توانم بگویم جوانان پرسپولیس می‌توانند تأثیرگذار ظاهر شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس از اخراج دایی تا استخدام برانکو