سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فدائیان زینب(س) در محله زین العابدین(ع)+ تصاویر


خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق در گزارشی به حال و هوایی این روزهای محله امام زین العابدین(ع) این شهر پرداخته است.

محله امام زین العابدین(ع) دمشق، شاهد بزرگی بر بسیاری معانی و مفاهم بخشش و عطا در راه دفاع از میهن، جانفشانی و تقدیم عزیزترین و ارزشمندترین چیز یعنی جان در راه دفاع از مقدسات به ویژه حرم مطهر حضرت زینب(س) است.

این محله از ابتدای بحران سوریه تا کنون، ده‌ها شهید تقدیم کرده است و همچنان آماده است تا شهدای بیشتری در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و نابودی تروریسم تقدیم کند.

در هر کجای این محله که قدم بزنی، تصاویر شهدا را می‌بینی تا به این نتیجه برسی که هر خانواده ساکن محله امام زین‌العابدین(ع) شهیدی را در راه دفاع از مقدسات به ویژه حرم حضرت زینب(س) تقدیم کرده است.

اسامه جوان یکی از ساکنان محله امام زین العابدین(ع) به خبرنگار تسنیم می‌گوید: محله امام زین العابدین علیه السلام شهدای زیادی در راه آزادی میهن و مقدسات و اعتقادات تقدیم کرده است و ما همچنین این راه را با تکیه بر اصول اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با ایستادگی در برابر ظلم ادامه خواهد داد.

وی تاکید می‌کند شهادت این انسان‌های شجاع، افتخاری برای ما است و راهی برای اثبات وجود و رهایی از شر تروریسم تکفیری است و  امیدواریم این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها، پایه و اساس سازندگی و آماده‌سازی برای دولت حق زیر پرچم امام عصر و الزمان حضرت مهدی(عج) باشد.

فقط اسامه نیست که برای فداکاری و جانفشانی در راه اعتقادات و مقدسات آمادگی خود را اعلام می‌کند، بیشتر جوانان این محله هم همین باور را دارند و جهاد را راهی برای دفاع از معتقدات و مقدسات خود می‌دانند و همگی مصمم به تحقق آن و نابودی و برچیده شدن بساط تروریسم از خاک کشورشان هستند.

حیدر یکی دیگر از جوانان ساکن محله امام زین العابدین(س) دمشق می‌گوید این محله آماده است شهدای بیشتری تقدیم کند، تروریسم هیچ جایی در این سرزمین ندارد، زیرا ما صاحبان حق و مسئله عادلانه‌ هستیم و از خداوند مسئلت می‌جوییم که ما را از زمینه‌سازان دولت صاحب الزمان(عج) قرار بدهد.

حیدر تاکید می‌کند از سه سال پیش، پیمان بستیم که از خودمان و نوامیس و سرزمینمان با ارزشمندترین چیزی که در اختیار داریم، محافظت کنیم و شهدا تجسم واضح و صریح این مسئله هستند.

با وجود تمام فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایی که مردم ساکن محله زین العابدین(ع) از خود نشان داده‌اند، جوانان این محله از شهدای خود، فرهنگ زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه‌ای را که هرگز در مقابل ظلم سازش نمی‌کند، الگوبرداری می‌کنند.

محله امام زین العابدین(ع)، محله‌ای است که اکثریت جمعیت آن را شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تشکیل می‌دهند، شمار زیادی از مردم این محله هم اکنون در جبهه‌های نبرد با تروریست‌های تکفیری در حال مبارزه هستند و  تشکیلات رزمی هم از این محله تشکیل شده و به جبهه‌های نبرد اعزام شده‌اند و تا کنون شهدای زیادی از این محله در راه دفاع از مقدسات و حرم مطهر حضرت زینب(س) و حرم مطهر حضرت رقیه(س) تقدیم شده است. محله امام زین العابدین(ع) در دامنه کوه قاسیون و مشرف به شهر دمشق است.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
مراسم سینه زنی حسینیه زین العابدین (ع) محله امامزاده