علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



روحانی از كارخانه شیشه سازی مینابازدیدکرد/ عزاداری درجمع کارگران


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی روز چهارشنبه در بازدید از بخش های مختلف خط تولید كارخانه شیشه مینا، با توضیح مسئولان و متخصصان در جریان روند امور و چگونگی تولیدات این مجموعه تولیدی و صنعتی قرار گرفت.

رئیس جمهور سپس در جمع عزاداران اربعین حسینی در مسجد و حسینیه این كارخانه حضور یافت و همراه با آنان برای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان عصمت و طهارت به عزاداری پرداخت.

كارخانه شیشه سازی مینا در سال ۱۳۴۷ با هدف تامین بطرهای مصرفی در یك شرکت نوشابه سازی احداث شد و تکمیل بسته بندی محصول را از چاپ روی بطری تا ساخت تشتک و جعبه پلاستیکی حمل نوشابه اجرا  کرد.

این شركت در ابتدا با  یك كوره به ظرفیت  ۳۵ تن در روز و دو خط تولید شروع به كار كرد و در دو مرحله توسعه ظرفیت اسمی آن به ۱۶۰ تن در روز و تعداد خطوط تولید آن به  ۵ خط ارتقاء یافته است.

رئیس جمهور را در این بازدید ربیعی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی همراهی می كرد.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دکترحسن روحانی درجمع روساواساتیددانشگاهها