فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عرضه رایگان مجموعه صوتی بچه های حرم در ایستگاه های مترو/برپایی نمایشگاه عکس در تجریش


به گزارش ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی(ع) و مناسبت های ماه صفر مجموعه صوتی بچه های حرم تولید و به صورت رایگان در ایستگاه های مترو عرضه خواهد شد.
محمد صائبی با اشاره به تولید مجموعه صوتی بچه های حرم گفت: خوانندگان نوا هایی که در این مجموعه خوانده شده کودکان هستند، شاعر این مجموعه احسان جاودان، تنظیم و ملودی هم به همت مهدی شکارچی و علی افسری بوده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: سالار شهیدان، داداشی، وداع، عموی مهربون، لالایی، باباجون، قصه صبوری و کی میای از بخش های این مجموعه صوتی هستند.
صائبی ادامه داد: کودکان هم آوا در این مجموعه سید محمد حسین حسین زاده و زهرا صفری هستند و ضبط آن نیز در استودیوی کوثر انجام شده است.
وی گفت: علاقه مندان به دریافت مجموعه صوتی بچه های حرم می توانند با مراجعه به ایستگاه های متروی سراسر شهر تهران، به صورت رایگان آن را دریافت کنند.

**برپایی اولین نمایشگاه عکس کوخ نشین در ایستگاه تجریش
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران همچنین از برپایی نمایشگاه عکس سبک زندگی و آداب رسوم مردم استان چهارمحال بختیاری در ایستگاه مترو تجریش خبر داد.
وی در این باره گفت: اولین نمایشگاه عکس کوخ نشین با هدف آشنایی مسافران با سبک زندگی ساده مردم در استان چهار محال و بختیاری در ایستگاه تجریش برپا شد.
صائبی ادامه داد: نمایشگاه عکس کوخ نشین به مدت دو هفته و تا روز 7 آذر ماه 94 در ایستگاه تجریش جهت بازدید مسافران برپا است.
معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به این که توجه به موضوع سبک زندگی و ترویج نمونه های آن در کشور، یکی از اهداف معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو است اظهار کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های مترو به نمایش در آمده است.
تهرام/7243//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تور عکاسی آژانس عکس تهران از ایستگاه مترو قائم