آخرین وضعیت مجمع ایثارگران اطلاح‌طلب


به گزارش مشرق، حسینعلی امیری قائم‌مقام و سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت صدور مجوز فعالیت به مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب، اظهار داشت: کارهای کارشناسی صدور مجوز این مجمع در وزارت کشور انجام گرفته و پرونده آن در کمیسیون ماده 10 احزاب مطرح شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای هیئت مؤسس مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب از رزمندگان دوران دفاع مقدس و بازنشستگان سپاه پاسداران هستند، گفت: استعلامات برخی از اعضای این حزب تکمیل نبوده و در حال تکمیل آن هستیم.

سخنگوی وزارت کشور درباره برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه مجمع ایثارگران بدل سازمان مجاهدین است؟ افزود: متقاضیان تشکیل این حزب از فرماندهان لشکرهای زمان دفاع مقدس هستند. ممکن است برخی از آنها باشند، اما کسانی که به بنده مراجعه کردند افرادی هستند که در زمان جنگ فرمانده لشکر و تیپ بودند و جانباز هستند.

امیری یادآور شد: بنده از آن نقطه نظر که این افراد مربوط به این سازمان(مجاهدین) هستند، نمی‌شناسم اما این افراد کسانی هستند که من در زمان جنگ آنها را می‌شناختم و تعدادی از آنهایی که به من مراجعه کردند، در زمان جنگ فرمانده لشکر و تیپ و گردان بودند و جانباز و انسان‌های موجهی هستند.


ویدیو مرتبط :
اعتراف مجری سلطنت طلب به وضعیت این روزهای اپوزیسیون!