علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دنبال رضایت‌مندی فرهنگیان استان بوشهر هستیم


به گزارش خبرنگار مهر، ناصر کرمی بعد از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت دارد و به عنوان قلب تپنده تعلیم و تربیت در کشور شناخته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش باید به دنبال کار گروهی باشیم و از تفکرات فردی و خطی و جناحی پرهیز شود، ادامه داد: امورات آموزش و پرورش با یک‌جانبه‌گری و سیاست‌زدگی راه به جایی نخواهد برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: از همه مسئولان می‌خواهیم که به همه لایه‌های جامعه توجه ویژه‌ای صورت بگیرد تا زمینه توسعه پایدار فراهم شود و بتوانیم به افق‌های ترسیم‌شده دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش استان بوشهر باید همه تصمیم‌گیری‌های مدیریتی فقط بر مدار کار کارشناسی انجام شود، افزود: عدم توسعه استان در گذشته به علت کوتاه‌بینی و نداشتن نگاه‌های بلند بوده است.

کرمی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با وجود موقعیت و مرکزیت و وجود نیروهای نخبه و تحصیلکرده در تامین رضایت فرهنگیان و مردم موفق نبوده و به وضعیت استاندارد دست نیافته‌ایم.

وی خواستار تعامل و همراهی و همکاری مسولان با آموزش و پرورش شهرستان بوشهر شد و گفت: انتظار داریم مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز با انتخاب تیم کارآزموده و توانمند بتواند طرح‌های جدید و نوینی را اجرا کنند و به اهداف مورد نظر دست یابند.

در این آئین با تقدیر از تلاش‌های فرامرز سلیمی‌فرد، علی سیاح به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر معارفه شد.


ویدیو مرتبط :
رضایت مندی شغلی