سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بیشتر مدیران کانال‌های «ازدواج تلگرامی» بانوان هستند


بیشتر مدیران کانال‌های «ازدواج تلگرامی» بانوان هستندخبرآنلاین/ بیشتر مدیران کانال‌های ازدواج را در شبکه‌های اجتماعی خانم‌ها تشکیل می‌دهند.
معاون فرهنگی و جوانان، اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تنها سایت رسمی ازدواج در کشور را سایت همسان‌گزینی تبیان خواند و گفت: بیشتر مدیران کانال‌های ازدواج را در شبکه‌های اجتماعی خانم‌ها تشکیل می‌دهند.
محمد مسعود کریمی در خصوص ازدواج‌های اینترنتی و فضای مجازی اظهار کرد: هیچ مجوز و تائیدیه‌ای از سوی اداره ورزش و جوانان برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها صادر نشده و مدت‌ زمانی هم هست که به‌ صورت جدی از سوی پلیس فتا و وزارت ورزش و جوانان پیگیری آن هستیم تا با مدیران این گروه‌ها و سایت‌ها برخورد شود تا با آبرو و حیثیت خانواده‌ها بازی نشود.
وی درباره نحوه ارتباطات مجازی بین افراد و معرف مورد تایید این مجموعه گفت: ثبت‌نام واسطه‌ها فقط از سوی سایت همسان گزینی تبیان انجام می‌شود و افرادی که از سوی این سایت معرفی می‌شود فعالیت آن‌ها فقط در مجموعه همسان گزینی تبیان مورد تایید است و فعالیت‌های دیگر آن‌ها در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مورد تایید نخواهد بود.
معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه تنها سایت رسمی ازدواج در کشور را سایت همسان گزینی تبیان خواند و بیان کرد: شکایت و معرفی از سوی مردم درباره کانال‌ها و گروه‌های ازدواج در استان به دست ما نرسیده است و معمولاً اطلاعات بر اساس پیگیری از سوی اصحاب رسانه در این‌باره بوده است.
رئیس کمیته فضای مجازی استان اکثر مدیران کانال‌های ازدواج را بانوان برشمرد و افزود: اکثر این افراد دارای وجهه خوبی هستند ولی به علت ناآگاهی که در اجرای صحیح این امر داشتند دست به تشکیل کانال‌ها و گروه‌هایی برای به هم رساندن جوانان زدند که بعضاً دارای 2 تا 3 هزار عضو هستند و می‌توانند محیط مناسبی را برای سودجویان فراهم آورند.
کریمی با اشاره به فعالیت 700 سایت همسریابی غیررسمی در کشور تصریح کرد: از میان این تعداد 2 تا 3 سایت آن دارای مجوز قانونی هستند که اقدامات قانونی در راستای برخورد و مسدود کردن باقی آن‌ها صورت گرفته است.
وی اکثر استفاده‌کنندگان این کانال‌ها را جوانان خواند و عنوان کرد: خانم‌های بین 25 تا 30 سال و آقایان بین 20 تا 35 سال قالب کاربران این شبکه‌ها را تشکیل می‌دهند و از این میان افرادی نیز هستند که برای تفریح، ازدواج مجدد و یا موارد دیگر وارد این فضا می‌شوند.
رئیس کمیته‌های اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تعداد کانال‌های فعال این موضوع در استان اصفهان را 5 تا 6 کانال دانست و افزود: هر کانال 4 تا 5 مدیر داشت که طی شناسایی که انجام گرفته و طبق صحبت‌هایی که با 25 نفر از مدیران آن‌ها انجام شد، تعهداتی را در این زمینه داده و تمام مجموعه‌های غیرقانونی فعال در استان مسدود شدند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
کانال تلگرامی مازیار فلاحی