فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ساختمان شماره دو كانون پرورش فكری كودك و نوجوان مریوان افتتاح شد


به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر كل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان كردستان در این ارتباط گفت: ساختمان شماره دو مریوان واقع در فاز دوم بهاران این شهر در مساحتی بیش از 580مترمربع و با اعتباری بیش از شش میلیارد و 500میلیون ریال به بهره بردای رسید.
شهرام سعیدی افزود: این كانون با تمام امكانات رفاهی و داشتن تجهیزات به روز برای كودكان در سنین 7تا 17سال محیطی كاملا فرهنگی و مناسب برای رشد كودكان است.
به گفته وی این كانون از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان در بخش های مختلفی از جمله نقاشی و طراحی و سرود و موسیقی و سفالگری به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: بخش وسیعی از مردم مریوان در محلات حاشیه ای و كم برخوردار شهر زندگی می كنند كه امید است در آینده ای نزدیك در محلات حاشیه شهر نیز مراكز فرهنگی احداث شود.
مریوان در 130كیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
7451/3033

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
علت انتخاب مریوان به عنوان میزبان افتتاح شبکه نسیم