سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نوسازی ناوگان حمل و نقل استان ضروری است


محمد صادق پورمهدی روز شنبه در نشست کمیته حمل و نقل سوخت استان تشریح کرد : درحوادث رانندگی ماه های اخیر استان صنف کامیونداران بیشترین سهم را داشتند.
وی افزود: اگرچه جاده یکی از عوامل بروز تصادفات رانندگی به شمار می آید، اما عامل انسانی از جمله خواب آلودگی ، سرعت زیاد و عدم رعایت قوانین و مقررات بیشترین سهم را دارد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل جاده ای را از دیگر عوامل حوادث رانندگی بیان کرد و خواستار نوسازی و باز مهندسی این ناوگان شد.
وی این سوال را مطرح کرد که شرایط جاده و فراز و نشیب های آن در تمامی جاده های کشورهای دنیا وجود دارد و باید بررسی شود که علت تعدد تصادفات تریلری ها و خودروهای سنگین در استان ما چیست.
پورمهدی گفت : ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی فرسوده و عمر آن از سایر استان های کشور بیشتر است و با وجود اقدامات دولت در دو سال اخیر بازهم نیاز به مشارکت رانندگان و جدیت بیشتر دراین ارتباط داریم .
معاون عمرانی استانداری آذربایجان با اشاره به نقش فرهنگ و آموزش در بهبود ترافیک جاده ای بر تدوین برنامه های باز آموزی برای رانندگان و توسعه برنامه های فرهنگی دراین مهم تاکید کرد.
در این نشست که نمایندگان کامیونداران استان شرکت داشتند ضمن بررسی مشکلات این صنف اعلام شد رکود فعالیت های اقتصادی و کاهش تولید چرخه فعالیت این صنف را با مشکلات جدی رو به رو کرده است.
اداره کل حمل و نقل آذربایجان شرقی نیز اواخر سال گذشته اعلام کرد بیش از 3 هزار و 400 دستگاه کامیون بالای 40 سال در جاده های استان تردد می کنند.
گفته می شود حدود 90 درصد ناوگان حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی فرسوده است و این وضعیت مشکلات زیادی را در امر حمل و نقل استان ایجاد کرده است.
518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وقتی بودجه نوسازی سیستم حمل و نقل صرف وام خودرو میشود