سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یادداشت مهدی محمدی درباره بازداشت شیخ زاده در آمریکا


یادداشت مهدی محمدی درباره بازداشت شیخ زاده در آمریکانسیم/ مهدی محمدی کارشناس مسائلی سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

بازداشت امروز احمد شیخ زاده مشاور نمایندگی ایران در سازمان ملل از سوی دستگاه قضایی امریکا نوعی گروگان گیری است. این دستگیری مشخصا از جانب کسانی کارسازی شده که صهیونیست ها مرتبطند از جمله خانم تالی فرهادیان دادستان شرق نیویورک ....! (او اکنون همسر یک صهیونیست نام و نشان دار است.)
من فکر می کنم هدف اصلی از این گروگان گیری، آزادی نمازی ها (سیامک و باقر) در ایران است؛ کسانی که امریکایی ها آنها را بزرگترین صید اطلاعاتی ایران در یک دهه گذشته خوانده اند.
در واقع امریکا وارد فاز جدیدی از تقابل اطلاعاتی- امنیتی با ایران شده که نقش اقتصاد در آن بسیار برجسته است. دیوید کوهن دقیقا به همین دلیل از وزارت خزانه داری امریکا به سازمان سیا رفت و حالا ظاهرا کارش را شروع کرده است.
این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: نسیم


ویدیو مرتبط :
تظاهرات هزاران بحرینی معترض به بازداشت شیخ سلمان