ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم والیبال شهرداری تبریز در مقابل جواهری گنبد به پیروزی رسید


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که چهارشنبه شب در سالن المپیک گنبد برگزار شد، تیم میهمان برتری خود را در گیم اول به اثبات رساند و با نتیجه 25 بر 20 از جواهری گنبد پیش افتاد.
در گیم دوم این بازی نیز جواهری گنبد با وجود تشویق های طرفداران خود و ارائه بازی پایاپای تا اواسط گیم، نتوانست مانع از برتری شهرداری تبریز شود و در نهایت با نتیجه 22 بر 25 این گیم را نیز به میهمان خود واگدار کرد.
شاگردان عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز، گیم سوم را هم با برتری آغاز کردند و در اواسط گیم با اختلاف پنج امتیاز نیز پیش افتادند ولی در ادامه، تیم میزبان با ارائه یک بازی خوب و انجام دفاع های موفق بر روی تور در امتیاز 18 بازی را به تساوی کشاند و در ادامه بازی با دو اختلاف امتیاز از میهمان خود پیشی هم گرفت.
بازی خوب و پایاپای دو تیم در گیم سوم بویژه شاگردان عظیم جزیده سرمربی تیم بازرگانی جواهری گنبد، تماشاگران خونگرم این شهر را نیز به وجد آورد و آنان را امیدوار به برد تیمشان در این گیم کرد ولی بازیکنان شهرداری تبریز موفق شدند با تداوم بازی خوب خود، در نهایت این گیم را نیز با نتیجه 25 بر 23 به سود خود تمام کرده و با نتیجه سه بر هیچ جواهری گنبد را در خانه خود با شکست مواجه کنند.
مسعود ذوقی به عنوان داور اول قضاوت این دیدار را برعهده داشت و احسان زحمتی به عنوان داور دوم وی را در امرقضاوت یاری می کرد؛ محمد حسین شفقی نیز به عنوان ناظر بر روند بازی نظارت داشت.
1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خلاصه دیدار والیبال شهرداری اورمیه - جواهری گنبد