ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کارشکنی عجیب برای غیبت بازیکن تیم ملی در بازی گوام/ویزای آمریکایش را خط خطی کردند!


ورزش > فوتبال ملی - علیرضا حقیقی از کارشکنی عجیب برای غیبتش در بازی با گوام می‌گوید

سعید اکبری - خبرگزاری خبرآنلاین: علیرضا حقیقی بازی با گوام را از دست داد‌؛ این هم به خاطر كارشكنی آمریكایی‌ها بود. درباره كاری كه با او كرده‌اند، توجیهی وجود ندارد. ویزای حاج‌صفی را ندادند، همین‌طور ویزای سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را. ولی مسئله حقیقی با دیگران متفاوت بود. به او ویزا داده بودند و با كارشكنی تمام، همان ویزا را باطل كردند تا نتواند همراه تیم‌ملی به گوام برود‌؛ انگار پس از صدور ویزایش تماس گرفته بودند كه نباید همراه تیم‌ملی به این كشور برود!

اگر ویزای او صادر نمی‌شد، بحث فرق می‌كرد ولی حالا همه چیز ناگفته پیداست. علیرضا حقیقی هم از اتفاقی كه برایش افتاده، بهت‌زده است. او اولین لژیونری بود كه برای گرفتن ویزایش اقدام كرد. او به محض اینكه از هند به روسیه برگشت، به كمك مسئولان روبین كازان مداركش را برای گرفتن ویزا آماده كرد: «من خیلی زود اقدام كردم و به جرأت می‌توانم بگویم مو لای درز مداركم نمی‌رفت. كوچكترین مشكلی نداشت و به خاطر همین ویزایم را صادر كردند.»

علیرضا بعد از كنفرانس مطبوعاتی دیروز، در این باره به خبرورزشی توضیح داد: «به من ایمیل زدند كه ویزا آماده است، من هم یكی از دوستانم را فرستادم تا آن را بگیرد، منتها به او گفته بودند ویزا آماده نشده است. می‌خواستند پاسپورت را برگردانند كه گفتم به چه درد من می‌خورد. پیش‌‌تان بماند تا ویزایم را بدهید.»

پس از آخرین بازی روبین كازان، انتظار حقیقی برای دریافت ایمیل از سفارت آمریكا بی‌نتیجه بود. او دو راه داشت‌؛ اینكه بماند و بازی با تركمنستان را از دست دهد و یا اینكه به ایران برگردد و قید ویزای آمریكا را بزند: «راستش روز آخر به سفارت آمریكا رفتم و گفتم اگر ویزا آماده نشده، حداقل پاسپورتم را بگیرم و به ایران برگردم تا بازی با تركمنستان را از دست ندهم. وقتی پاسپورتم را گرفتم در كمال تعجب دیدم كه ویزایم برای آمریكا صادر شده است.» پس چرا او حالا نمی‌تواند همراه تیم‌ملی به گوام برود؟ «اما عجیب‌تر این بود كه روی آن را خط‌خطی كرده بودند! یعنی ویزایم باطل شده بود. حالا اینكه چرا چنین كاری كرده‌اند، برایم سؤال بی‌جوابی بود. وقتی هم پرسیدم به من پاسخ درستی ندادند.»

دروازه‌بان تیم‌ملی دیروز همچنان در كنفرانس مطبوعاتی‌‌اش درباره حواشی اخیر كه در فوتبال ایران پیش آمد، حرف‌هایی زد. او گفت: «خوشبختانه یا متأسفانه در ایران نیستم و حواشی را زیاد دنبال نمی‌كنم. سرم به كار خودم است و تمام تمركزم این است كه برای باشگاهم مؤثر باشم و زمانی كه به تیم‌ملی می‌آیم، دوست دارم بهترین عملكرد را داشته باشم. من در جریان حواشی نیستم و نمی‌توانم راجع به این مسائل اظهارنظری داشته باشم.»

4141


ویدیو مرتبط :
گزارشی ازسفر ۲۴ ساعته تیم ملی به گوام| یک بازیکن بین را