سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهلت 15 روزه دانشگاه آزاد برای انتقال و تغییررشته دانشجویان شاهد


به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، محمدعلی فقیه با اشاره به ماده 62 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران گفت: این ماده به موضوع انتقال محل تحصیل دانشجویان و پذیرفته شدگان خانواده های شاهد، آزادگان و جانبازان 25 درصد به بالا و همسر و فرزندان آنان به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل سکونت آنان اختصاص دارد.
وی افزود: با توجه به این ماده ازقانون، درنیم سال دوم سال تحصیلی جاری دانشجویان شاهد و ایثارگردانشگاه آزاد اسلامی متقاضی انتقال و میهمان از روز 15 تا 30 آذرماه فرصت دارند به پرتال معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.stu.iau.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره متقاضیان تغییر رشته، گرایش و انتقال توأم با تغییر رشته یا گرایش گفت: این دسته از دانشجویان نیز ازروز 15 تا 30 آذر فرصت دارند تا به سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.esargaran.iau.ir مراجعه کنند و در قسمت دانلودها (دسته آموزشی) به ترتیب نسبت به دانلود فرم شماره 4 یا 5 اقدام و با رعایت شرایط مندرج در آئین نامه مربوطه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
فقیه در پایان یادآورشد: با توجه به محدودیت زمانی، ضروری است متقاضیان مطابق با نیاز خود در زمان تعیین شده به سامانه های مذکورمراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با مطالعه اطلاعیه اداره کل شاهد و ایثارگر دانشگاه از شرایط و نحوه ثبت نام مطلع و یا به نزدیک ترین اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یا شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
اجتمام/1724

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشکلات دانشجویان دانشگاه آزاد (4)