ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رانیری: تفکر بر "خاص بودن" چیره شد


به گزارش خبرگزاری فارس، کلودیو رانیری که این روزها به مرد متفکر معروف است و در زمان مربیگری در چلسی به او کلودیو دیوانه می‌گفتند، موفق شد با تیم کم ستاره خود برابر چلسی به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند.

رانیری که در تیم‌های بسیاری در سطح باشگاهی و ملی مربیگری کرده از چند روز قبل از بازی تیمش برابر چلسی تحت فشار بود و چلسی مورینیو با چلسی زمان او مقایسه می‌شد. در هر حال وی در نشست خبری خود به خبرنگاران گفت: همه دیدند که تفکر برابر خاص بودند چیره شد. حالا مشخص شده که خاص بودن در فوتبال حرفه ای کافی نیست. به مربی تیم چلسی احترام می گذارم اما او برای ما احترام قایل نبود و شنیده‌ام که تیم مرا مورد تمسخر قرار داده است. در هر حال با فضا سازی و بازی‌های رسانه‌ای نمی‌شود به جایی رسید. در دنیای فوتبال حرفه‌ای باید فوتبال بازی کنی. همین و بس.

رانیری درباره آینده خود نیز گفت: دوست دارم با لسترسیتی ادامه بدهم اما اصراری برای انجام این کار ندارم، اگر قرار بر استراحت باشد، از آن استقبال خواهم کرد اما ایده آل من این است که با لسترسیتی به کار خود ادامه بدهم و به روزهای طلایی فکر کنم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/LV9NZN


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟