سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چطور بهترین دوست و همراه «خودم» باشم!


آخرین خبر/ شش تمرین عملی وجود دارد که میتوانید با ضمیر ناخودآگاهتان یا همان غول چراغ جادوی واقعی درونمان همراهی و دوستی بیشتری داشته باشید:
1- انجام بازی های مورد علاقه
در کودکی یا شاید نوجوانی ما بازیهای خاصی را خیلی دوست داشتیم و صرفا از بازی کردنش لذت می بردیم. اگر امکانش را دارید این بازی ها را الان هم انجام دهید و به این کودک قدرتمند نشان دهید به آن توجه می کنید تا او هم به شما توجه کند.
2- مدیتیشن
انجام مدیتیشن یا مراقبه بسیار به شما کمک می کند تا در وضعیت آرامش و تمرکز ذهنی قرار بگیرید و پیام های ضمیر ناخودآگاهتان را بخوبی بشنوید. روزی یک یا دو بار مدیتیشن بسیار مفید است.
3- هشیار باشید
به انجام فعالیت هایتان هشیار باشید. هشیارانه نفس بکشید، هشیارانه غذا بخورید، هشیارانه راه بروید. یعنی اینکه روزانه چند دقیقه ای به نفس کشیدنتان توجه کنید. کنترل تنفس و اعمال غیر ارادی ما را ضمیر ناخودآگاه بر عهده دارد. پس با او همگام شوید و اجازه دهید ضمیرناخودآگاه همراهی تان را ببیند تا او هم با شما همراه شود. مخصوصا تنفس عمیق و هشیارانه ،یک تیر و دو نشان است، علاوه بر هشیاری، باعث می شوید حجم اکسیژن بیشتری به مغزتان برسد.
4- مراقب اطلاعات ورودی به مغزتان باشید
ضمیر ناخودآگاه اطلاعاتش را از حواس پنجگانه می گیرد. پس چیزهایی ببینید و بشنوید و کارهایی را انجام دهید که به شما حس خوشایندی می دهد. اجازه ندهید تصاویر ناخوشایندی وارد ذهنتان شود. نیاز نیست تمام اخبار حوادث، قتل و جنایت و بدبختی را گوش دهید. ذهن ناخودآگاه شما نیاز به آرامش، شادی و لذت دارد. قرار است با این کودک مهربان باشیم تا او هم قدرتش را در اختیار ما قرار دهد.
5- برای آرزوها و اهداف خود تصویر داشته باشید
ما برای انجام هرکاری تصویری داریم، قبل از حتی کوچکترین فعالیت ها مثل لیوان بلند کردن، ابتدا تصویرش را در ذهن می بینیم سپس آن عمل را انجام می دهیم. اما سرعت این پردازش آنقدر زیاد است که حس نمی کنیم. ضمیر ناخودآگاه تصویر را نیاز دارد پس با تجسم کردن کمکش کنید. مثلا اگر آرزوی رفتن به مکانی دارید سعی کنید تصاویر آن مکان را جمع آوری کنید و ببینیدش تا ضمیر ناخودآگاه هم راحت تر بتواند شما را در مسیر رسیدن به آن مکان یاری کند.
6- گفتگوی درونی با ضمیر ناخودآگاه
به زبان مادری، صمیمانه و محترمانه و با صدای بلند با ضمیر ناخودآگاهتان صحبت کنید. همانطور که با یک دوست واقعی صحبت میکنید. البته با این تفاوت که این دوستتان یک کودک است پس زیاد با او شوخی نکنید و مودبانه با او حرف بزنید، چراکه او یک کودک ساده لوح است و ممکن است شوخی های مکرر شما را باور کند. مخصوصا قبل از خواب و با گفتن کلمات صمیمانه و حتی عاشقانه با او صحبت کنید، ابراز علاقه کنید، از او سوال کنید، احوالپرسی کنید. اسمش هم “ضمیر ناخودآگاه” است، ضمیر ناخودآگاه عزیز شما.
حداقل ۲۱ روز و هر روز این ۷ فعالیت را انجام دهید تا کم کم به عادت تبدیل شود. بعد از این مدت همراهی ضمیرناخودآگاهتان را حس می کنید. ممکن است نداهای درونی و انگیزه بخش و محترمانه ای از او بشنوید یا در خواب تصاویر جالبی ببینید. اینها همه پیام های ضمیر ناخودآگاه است که در قالب صدا و تصویر به شما میرساند و در صدد ارتباط برقرا کردن با شماست. امیدوارم دوستی تان هر روز بیشتر و عمیق تر شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
امیرررر تتلووو بزار تو حال خودم باشم باشم