سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



امدادرسانی به 774 تن از متاثرا&


سلامت نیوز: قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع 546 مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: 2 ‌هزار و 648 تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و 434 تن از حوادث نجات یافتند.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از میزان، مرتضی سلیمی گفت: 294 مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، 59 مورد شهری، 34 مورد کوهستان، 22 مورد سیل و آب‌گرفتگی، پنج مورد صنعتی و کارگاهی، سه مورد ساحلی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی 2 هزار و 648 تن در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: یک‌هزار و 36 تن در حوادث جاده‌ای، 805 تن در سیل و آب‌گرفتگی، 78 تن در حوادث شهری، 56 تن در کوهستان، 4 تن در حوادث صنعتی و کارگاهی، سه تن در ریزش آوار و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به یک‌هزار و 981 تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: بر این اساس به 774 تن در سیل و آب‌گرفتگی، 421 تن در حوادث جاده‌ای، 78 تن در حوادث شهری، 47 تن در کوهستان، چهار تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 97 تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: در مجموع در هفته گذشته 943 تن مصدوم شدند که از این میان 307 تن به مراکز درمانی منتقل و 636 تن سرپایی درمان شده و در مجموع 434 تن از حوادث نجات یافتند.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟