سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شخصیت‌های عراقی پیام جدید مقام معظم رهبری را ستودند


شخصیت‌های عراقی پیام جدید مقام معظم رهبری را ستودند

باشگاه خبرنگاران/ شماری از شخصیت‌های عراقی، پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان را ستودند.

شماری از شخصیت‌های عراقی با ستایش از پیام مقام معظم رهبری برای جوانان غربی تاکید کردند این پیام برای بیداری و تنویر افکار جوانان در خصوص تحولات اطراف آنها در جهان غرب و اسلام است.

شخصیت‎های عراقی در گفت وگو با این شبکه، پیام مقام معظم رهبری را دعوتی تاثیرگذار دانستند تا جوانان به تحولات و رویدادهای پیرامون خود در جهان غرب و اسلام اهتمام و توجه کنند.

"عبدالغنی علی یحیی" تحلیلگر امور سیاسی عراق در گفت وگو با خبرنگار العالم، با استقبال از پیام مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد که مسلمانان اعم از اروپا، آمریکا یا کشورهای دیگر زیر فشار قرار دارند و این فشارها درپی تلاشهای مغرضانه برای بدنام کردن مسلمانان در این کشورها اعمال می شود.

"عبدالله حسن وردی،" عضو دفتر سیاسی جنبش اسلامی، نیز تصریح کرد پیام مقام معظم رهبری دعوتی مثبت و تلاشی برای تماس با جوانان در جهان است.

وی افزود: این پیام ندای بسیار خوبی برای همه جوانان است تا به تحولات و رویدادهای جهان غرب و جهان اسلام توجه کننده و درباره آنها بیاندیشند.


ویدیو مرتبط :
ارادت خالصانه جوان عراقی به مقام معظم رهبری