علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مقابل هرگونه تهدید از تمامیت ارضی عربستان دفاع می‌کنیم


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «روزنامه پاکستان»، «محمد بن سلمان» وزیر دفاع و جانشین ولیعهد عربستان امروز در سفری برای بررسی مسائل خاورمیانه و تنش اخیر ایران-عربستان وارد اسلام آباد شد.

وی در ابتدای این سفر با «راحیل شریف» رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

محور گفتگوهای دو طرف، بررسی مسائل خاورمیانه و تنش اخیر ایران - عربستان، کسب اعتماد اسلام آباد برای شرکت در ائتلاف جدید ریاض و گسترش همکاری های دو جانبه دفاعی و نظامی و همکاری مشترک برای مبارزه با تروریسم بود.

در این ملاقات که حدود نیم ساعت طول کشید راحیل شریف بیان داشت که عربستان رابطه بسیار خوبی با کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و امنیت این کشورها برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: پاکستان و عربستان روابط دوستانه ای دارند و در صورت هرگونه تهدید، از تمامیت ارضی عربستان دفاع خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان درسفر به اسلام آباد و دیدار با سران سیاسی و نظامی پاکستان به بررسی مسائل مذکور پرداخته بود.


ویدیو مرتبط :
شهرام همایون به ناتوانی پهلوی در دفاع از تمامیت ارضی