علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رائول لوزانو: به جز اوایل گیم اول رقابت نزدیکی با فرانسه داشتیم


به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال ایران جمعه شب در نخستین دیدار  تدارکاتی با هدایت رائول لوزانو که در راه آماده سازی کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار شد، با نتیجه ۳ بریک مقابل تیم ملی فرانسه، قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۵ شکست خورد. 

رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار طی گفتگویی اظهارداشت: من فکر کنم که فرصت های خوبی داشتیم برای اینکه بتوانیم در هر گیم بهتر باشیم و بهتر کار کنیم؛ ما حتی چندین بار از حریف پیش افتادیم اما با اشتباهات خودمان امتیاز از دست دادیم. 

وی با تاکید بر اینکه نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شد و این چنین فرصت را به تیم مقابل داد، تصریح کرد: به جز ابتدای ست اول که خوب نبودیم بقیه ست ها و حتی قسمت دوم ست اول شاهد بازی مساوی از دو طرف بودیم.

لوزانو تاکید کرد: تیم ملی والیبال فرانسه در چرخش هایش از بازیکنان متفاوتی استفاده کرد؛ این تیم حتی از یک سری بازیکن استفاده کرد که شناختی نسبت به آنها نداشتیمو تازه توانستیم آنها را بهتر بشناسیم. بازی چهار ست طول کشید و دیدید که بیشتر ست ها بازی طولانی شد که این نشان دهنده این موضوع هست که بازی گرم و نزدیکی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظرم بازیکنان آمادگی خوب و بالایی دارند، باید به خوبی ریکاوری کنیم و خودمون را برای بازی دوم آماده کنیم.


ویدیو مرتبط :
آشنایی با آناستازی و رائول لوزانو