سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرار دسته‌جمعی داعشی‌‌ها به سوی موصل


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه المیادین از کشته و زخمی شدن ده‌ها تروریست داعشی در حملات هوایی به مواضع و مقرهای آنها در شهر الرقه سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، حملات هوایی از جمله حملات جنگنده‌های ارتش روسیه به مواضع و مقرهای تروریست‌های داعشی در الرقه، به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شده است.

شدت این حملات به حدی بوده است که خانواده‌های سرکردگان داعشی و اعضای این گروهک تکفیری در حال فرار به سمت شهر موصل در عراق هستند که همچنان در اشغال تکفیری‌هاست.

شهر الرقه مهمترین دژ و مخفیگاه گروهک تروریستی تکفیری داعش به شمار می‌رود که در حال حاضر در معرض حملات هوایی شدید روسیه و فرانسه قرار دارد.

المیادین گزارش داده است طی حملات هوایی به الرقه در سه روز گذشته، دست‌کم 33 داعشی به هلاکت رسیده‌اند.

پاریس و مسکو از عزم خود برای ادامه جنگ با داعش به ویژه پس از انفجارهای اخیر در فرانسه و همچنین اثبات سقوط هواپیمای روسی در منطقه سینای مصر در نتیجه یک اقدام تروریستی خبر داده اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فرار دسته جمعی داعشی ها پس از حمله سپاه بدر